Nawet 3-krotny wzrost wydajności dzięki wykorzystaniu DLSS. Gra F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch z technikami graficznymi firmy NVIDIA.

Jam Nius

piszę
W grze F.I.S.T. zastosowano efekty związane ze światłem (m.in. odbicia, globalne oświetlenie, kaustyka) wykorzystujące ray tracing, które znacząco zwiększają jakość rozgrywki.


Wykorzystana w grze technika NVIDIA DLSS charakteryzuje się doskonałym skalowaniem na wszystkich kartach graficznych RTX i we wszystkich rozdzielczościach oraz ogromnym wzrostem wydajności w rozdzielczości 4K z włączonym ray tracingiem. DLSS oferuje nawet 3-krotny wzrost wydajności w rozdzielczości 4K, pozwalając na rozgrywkę z włączonym ray tracingiem w jakości 60 kl./s w 4K na kartach RTX 3060 Ti i szybszych.

fist-forged-in-shadow-torch-geforce-rtx-3840x2160-ray-tracing-on-nvidia-dlss-desktop-gpu-performance.png


Również użytkownikom laptopów z kartami GeForce RTX technika DLSS umożliwia uruchamianie gry F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch z maksymalnymi ustawieniami i płynnym wyświetlaniem obrazu:

fist-forged-in-shadow-torch-geforce-rtx-1920x1080-ray-tracing-on-nvidia-dlss-laptop-gpu-performance.png


NVIDIA DLSS zwiększa liczbę wyświetlanych klatek przy jednoczesnym zachowaniu doskonałej jakości obrazu.

fist-forged-in-shadow-torch-nvidia-reflex-system-latency-performance-chart.png


Opóźnienia niższe o 45% dzięki NVIDIA Reflex
Studio TiGames wykorzystało w grze F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch wyjątkową technikę NVIDIA Reflex, która pozwoliła zredukować opóźnienia systemowe nawet o 45%.
 
Do góry