Najlepszy stosunek jakość/cena

Loki

New member
Na wstępie przeproszę tych, którzy myśleli, ze w tym wątku opisałem idealne rozwiązanie… (niemniej liczę, że takie, przynajmniej dla mnie, się tutaj pojawi :D )


Cóż, przyznaję, ze jestem kompletnym laikiem więc postanowiłem poszukać pomocy u specjalistów.
Jak wielu piszących na tym forum poszukuję telewizora LCD. Ponieważ pokój jest nieduży jakieś 4*4 m telewizor wyląduje na ścianie. Głównie będzie służył do oglądania kablówki i filmów z laptopa (mile więc widziane by było jakieś wejście by zbytnio nie kombinować).
Cena… no właśnie, interesuje mnie możliwie jak najniższa, bo to co zostanie z budżetu telewizorowego pójdzie na dalsze urzadzanie mieszkania- górna granica to 2500zł.

Podsumowując:
  • 26-32”
  • w miarę lekki/płaski by dało się powiesić,
  • kablówka i filmy z laptopa
  • najlepsza jakość w najlepszej ( najniższej) cenie
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Do kablówki jednak powinieneś podnieść pułap do 3000 zł i mysleć o telewizorze 100 Hz Toshiby 32 r 3500.
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=19475

teraz zaczynamy od najczęściej wykorzystywanego sygnału - SD.
Juz na pierwszy rzut oka cieszy nasycenie i wyrazistość skalowaniea borazu i to z odległości 1, 5 metra.
1fbbed78ad3d19e5med.jpg


Filmy rysunkowe to w każdym telewizorze -są jak poezja . Aczkolewiek wyżej ustawiona plazma Pioneera pokazywała ja zawsze większe nasycenie i paleta barw oraz czerń i głębia obrazu - ale Pioneer kosztuje dwa ray wiecej.
088531fe518c0272med.jpg


Jeśli zostajesz przy kwocie 2500:
To sprawdź do SD :
32 Ad 5 Sharpa
32 G 80 JVC
32 AV 500 Toshiby.
 

Loki

New member
Zasadniczo wszystko pięknie, oglądany w sklepie obraz na zaproponowanych wcześniej LCD super ale pojawia się jeden problem...

Chciałbym podłączyć laptopa (złącza: USB 2.0, VGA,S-Video, TV-Out) czy da się to jakoś zrobić bez konieczności kupowania stacji dokującej?