Witam,
Pragnąłbym kupić sobie TV, aczkolwiek jestem całkowicie zielony w tej materii, bo do tej pory jedyny kontakt z tą technologią to mój wysłużony monitor LG 19'. Prosiłbym o radę.
Aha sytuacja jest o tyle specyficzna, że nie mam za bardzo w pokoju miejsca na typowy kąt tv (wąskie pomieszczenie z jedną ścianą zajętą meblościanką w której miejsca na tv nie wykroisz). Stąd planowałem zawiesić go na obrotowym wysięgniku tak by nieużywany wisiał płasko przy ścianie, a do używania wysuwałby się i był obracany o ok 60-75 stopni.
1. Odległość od ekranu: 2-2,5 metra
2. Jak słońce świeci w pokoju: od zachodu (ale są rolety)
3. Jak duży jest pokój: około 3 x 5,5 m
4. Preferowana technologia: raczej LED, zależy mi na niskim zużyciu prądu.
5. Jaki masz obecnie telewizor: monitor 19'
6. Jakie programy najczęściej oglądasz: Seriale/filmy, na tv docelowo fullHD albo chociaż 720p
7. Oglądasz w dzień czy wieczorem: wieczorem
8. Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez: bez
9. Wolisz obraz ostry czy łagodny: eee nie wiem szczerze mówiąc, powiedzmy że brak preferencji;
10. Matryca błyszcząca czy matowa: obojętne;
11. Preferowana wielkość telewizora: 37-42'' nie za wielki, żeby nie było problemów z manewrowaniem nim na wysięgniku
12. Preferowana marka: obojętne
13. Czego nie lubisz w telewizorach: słabej czerni, kiepskich kolorów, smużenia
14. Jakie urządzenia będą podłączone: komputer poprzez DVI (zapewne jakąś przejściówkę hdmi-dvi)
15. Ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń: 20% PC reszta filmy/seriale albo z usb, abo kabla z pc
16. Siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych: jak wspominałem nieco pod kątem, ale niewielkimi raczej sądzę że do 20st w pionie i poziomie w zależności od ułożenia na kanapie
17. Czy ważne jest wifi: niepotrzebne (do Internetu podłączony jest komputer)
18. Czy będziesz korzystać z widgetów: niekonieczne
19. Czy chcesz serfować w internecie poziomu telewizora: raczej nie