OK więc jestem już po wszystkich bojach z serwisem i TV mam w domku wreszcie

Reklamowanie bandingu to skomplikowana sprawa i zależy na kogo się trafi.
U mnie wyglądało to tak że przyjechał pan z Łódzkiego serwisu i 15 min tłumaczyłem mu co jest nie tak i gdzie to widać. Najpierw nic nie widział, później dostrzegł ale mówi że te TV tak mają.
Zmieniłem ton i zaczołem mu pokazywać mecze piłkarskie... zauważył wreszcie że jest problem.
Powiedział że zadzwoni do centrali Panasonica i przedstawi im sprawę a oni zdecydują.
Na decyzje czekałem prawie 2 tyg bo ktoś podobno był na urlopie.
W końcu zadzwonili do mnie i decyzja była że wymiana matrycy .. uff.
Następnego dnia przyjechało auto i pan zabrał TV.
Po tygodniu dzwonią do mnie z centralnego serwisu w Radomiu chyba i mówią że oni problemu nie widzą i żebym cudów nie wymagał od TV ze średniej półki!!.. Wkur..się bardzo i wyszła telefoniczna awantura z serwisantem.
Dzwonie na infolinie panasonica i mówię że serwis traktuje mnie jak kogoś ułomnego i obraża mówiąc że to tylko średnia półka i on odsyła mi telewizor w takim stanie jak przyszedł z pismem w ktorym tłumaczy że nie ma wady LOL
Pan na infolini zmieszany i zaskoczony powidział że sprawą się zajmie.
Następnego dnia dzwoni do mnie właściciel serwisu z przeprosinami za swojego pracownika ale nadal tłyumaczy że te TV tak mają ale .. ponieważ ktoś w warszawie zadecydował to na moją prośbę mogą wymienić matryce. Dodał jeszcze że może się okazać ze nowa matryca może być gorsza albo z kilkoma niedziałającymi pikselami (ja na starej miałem jeden) mieszczącymi się w normie i będę niezadowolony.
Ale mimo prób zniechęcenia mnie, powiedziałem że niech zamawiają nową i wymieniają.
Kilka dni, telefon z serwisu że wymieniony panel i jutro bedzie u mnie DHL.
Rano kurier przywozi paczuszkę, pięknie zapakowaną serwisową taśmą

.
Włączam, oglądam, testuję i... jest znacznie lepiej !!
Nie idealnie ale moją żona mówi że już przesadzam bo teraz obraz nawet jak by płynniejszy, kolory ładniejsze i banding tylko minimalny przy wpatrywaniu się.
Plusem wymiany jest też to że mam matryce bez uszkodzonych pikseli
Na pewno się opłaciło powalczyć bo dostałem lepszą matrycę ale nerwów też trochę straciłem i farta miałem że ktoś z centrali zadecydował nie oglądając TV tylko słuchając opisu serwisanta w Łodzi.
Osobiście jestem teraz zadowolony ale wiem że nigdy więcej nie kupię TV przez internet, nie testując go najpierw w sklepie, własnym penem.
Wnioski takie że reklamować się da ale trzeba mieć farta i sporo cierpliwości by tłumaczyć tym idio... panom z serwisów o co chodzi to jakaś masakra

Matryca matrycy nie równa i nie tylko bandingiem (podobno występuje zawsze w mniejszym lub większym stopniu) się różnią ale i płynnością obrazu i kolorami... dziwne.
Sprawdzałem 2 TV w sklepach i obydwa miały banding.
pozdro i mam nadzieje że to komuś się przyda
