LG webOS 43UP78003LB UHD TV Gdzie jest funkcja połącz z dostawcą wybranej telewizji (Orange)?

Ailarip

New member
Witam.

Przeszukałam internet i dostępne instrukcje tego telewizora oraz jego magicznego pilota i niczego nie znalazłam. Otóż na czym polega problem. Otrzymałam login i hasło do uruchomienia telewizji Canal+ (bez dekodera, jest tu nieistotny), więc włączyłam internet w telewizorze i zaczęłam wyszukiwać aplikację.. a wtedy, nie mam pojęcia jak to się stało i bardzo możliwe, że przypadkowo wcisnęłam jakąś kombinację klawiszy.. wyskoczyło mi na środku ekranu poziome okno wyboru dostawcy usług telewizyjnych, m. in. Orange i kilka innych firm, ale nie było wśród nich Canal+, więc zamknęłam to okno, dokończyłam wyszukiwanie aplikacji Canal+, którą zainstalowałam z powodzeniem, wprowadziłam login i hasło i Canal+ działa bez zarzutu. Problem: teraz otrzymałam dane do logowania do telewizji Orange i chciałam również ją uruchomić jak wcześniej Canal+, ale taka aplikacja nie istnieje w sklepie LG. Pytanie: jak uruchomić to okno wyboru dostawcy usług, które przez przypadek wcześniej uruchomiłam? Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Próbowałam nawet wywołać ustawienia tzw. ukryte/serwisowe, ale nie udało mi się żadnym kodem, nie udało mi się też wcisnąć na oślep żadnej przydatnej kombinacji klawiszy, próbowałam też, po usunięciu aplikacji Canal+ zainstalować ją od nowa w nadziei, że znów "wyskoczy" to okno, ale nic z tego nie wyszło, tzn. Canal+ działa, ale okno już się nie pojawiło.

Ktoś ma pomysł? Przepraszam za tak wylewny post, zwłaszcza, jeśli gdzieś jest odpowiedź, a ja jej nie znalazłam.

Pozdrawiam.
 

Alt0S

Active member
Napisała Pani w poście,że uruchomiła Pani internet w telewizorze,wnioskując włączyła Pani przeglądarke www i domyślam się,że pojawiła się strona Orange i inne firmy. Nie ma aplikacji Orange w LG (na system WebOS)
 

Ailarip

New member
Nie, włączyłam WiFi, połączyłam z internetem i otworzyłam menu z aplikacjami, to smart tv, ma do tego specjalny guzik na pilocie, nie używałam przeglądarki, bo nie chcę jej używać, skoro jest gdzieś opcja dedykowana, ale wiem, że przez przeglądarkę pewnie udałoby się połączyć z telewizją, nie takie zadałam pytanie, ale dzięki za komentarz. Edytuję - wiem, że nie ma dedykowanej aplikacji na LG, znalazłam taką informację w necie, chyba nawet to napisałam, a to, co mi wyskoczyło na ekranie to zwykłe okno jak z opcjami do np. ustawień ekranu itp., zupełnie, jakbym wcisnęła jakiś guzik na pilocie.
 
Ostatnia edycja:

Alt0S

Active member
Nie, włączyłam WiFi, połączyłam z internetem i otworzyłam menu z aplikacjami, to smart tv, ma do tego specjalny guzik na pilocie, nie używałam przeglądarki, bo nie chcę jej używać, skoro jest gdzieś opcja dedykowana, ale wiem, że przez przeglądarkę pewnie udałoby się połączyć z telewizją, nie takie zadałam pytanie, ale dzięki za komentarz.
"Specjalny guzik na pilocie" - jest ich 6 i można je przydzielić do aplikacji Netflix, Prime Video, Disney+, Rakuten TV, LG Channels, Alexa w momencie gdy zalogujemy się do aplikacji,które ściągniemy po wejściu do "sklepu LG".
 

Ailarip

New member
"Specjalny guzik na pilocie" - jest ich 6 i można je przydzielić do aplikacji Netflix, Prime Video, Disney+, Rakuten TV, LG Channels, Alexa w momencie gdy zalogujemy się do aplikacji,które ściągniemy po wejściu do "sklepu LG".
Nie, ten specjalny guzik to taki domek, tam są wszystkie aplikacje, co do guzików aplikacji, które wymieniłeś to tak, mam domyślnie przydzielone guziki do wymienionych przez Ciebie aplikacji, nie mają nic wspólnego z naszym tematem.
 

Attachments

  • IMG_20250216_102953.jpg
    IMG_20250216_102953.jpg
    1,3 MB · Wyś: 10

Alt0S

Active member
Jeśli chodzi o "Guzik Domek", to po naciśnięciu owszem mamy aplikacje,przede wszystkim te,które sami sobie ściągniemy poprzez aplikacje Sklep LG, która również jest w "domku". Mamy również aplikacje,które są już zainstalowane przez WebOS. A na Pani pytanie odpowiedziałem w mojej pierwszej odpowiedzi na Pani post.
 

Ailarip

New member
Jeśli chodzi o "Guzik Domek", to po naciśnięciu owszem mamy aplikacje,przede wszystkim te,które sami sobie ściągniemy poprzez aplikacje Sklep LG, która również jest w "domku". Mamy również aplikacje,które są już zainstalowane przez WebOS.
Tak, zgadza się.
 

Ailarip

New member
Proszę wejsć do sklepu LG i pobrać Orange TV GO...o ile będzie w sklepie. To jest prawdopodobnie to co Pani widziała
1. W sklepie nie ma takiej aplikacji i to nie jest to, co widziałam. 2. Jedyna aplikacja po wyszukaniu z orange w nazwie to "orange iptv" i chciałabym, żeby to było to, ale nie jestem tego pewna, wszystko jest po angielsku i arabsku, nie ma żadnych polskich danych, obrazki i podpisy dotyczą krajów arabskich, a po otwarciu tej aplikacji pojawia się ekran jak na załączonych zdjęciach (mac address device id itd.) i nie wiem co zrobić z tymi danymi, ale chętnie spróbuję to skonfigurować, jeśli mi pomożesz.
 

Attachments

  • IMG_20250216_104343.jpg
    IMG_20250216_104343.jpg
    1,8 MB · Wyś: 13
  • IMG_20250216_104129.jpg
    IMG_20250216_104129.jpg
    1,5 MB · Wyś: 13
  • IMG_20250216_104702.jpg
    IMG_20250216_104702.jpg
    2,1 MB · Wyś: 14

Alt0S

Active member
1. W sklepie nie ma takiej aplikacji i to nie jest to, co widziałam. 2. Jedyna aplikacja po wyszukaniu z orange w nazwie to "orange iptv" i chciałabym, żeby to było to, ale nie jestem tego pewna, wszystko jest po angielsku i arabsku, nie ma żadnych polskich danych, obrazki i podpisy dotyczą krajów arabskich, a po otwarciu tej aplikacji pojawia się ekran jak na załączonych zdjęciach (mac address device id itd.) i nie wiem co zrobić z tymi danymi, ale chętnie spróbuję to skonfigurować, jeśli mi pomożesz.
Napisałem w pierwszej odpowiedzi,że nie ma aplikacji Orange w sklepie LG. Jeśli zainstalowała Pani Orange IPTV,to wyłączamy sklep i przechodzimy do menu Domek i szukamy aplikacje Orange IPTV i klikamy na nią...dalej przechodzimy do logowania. Powtarzam jeszcze raz,że nie ma czystej aplikacji Orange dla systemu WebOS i napisałem to w pierwszym poście i odpowiedziałem Pani na zadane przez Panią pytanie.
 
Ostatnia edycja:

Ailarip

New member
Czytam ze zrozumieniem, to tylko forma kontaktu sprawia, że się nie rozumiemy. Powtarzam też i ja - to, co widziałam, to nie była aplikacja, tylko węwnętrzne okno systemu, nie jest to odpowiedź na moje pytanie, choć dziękuję za dociekliwość, ale nie chcę się spierać o to, bo szkoda czasu na to. To okno nie wyskoczyło po zatwierdzeniu wyniku wyszukiwania aplikacji w sklepie, nawet wtedy jeszcze nic do tej wyszukiwarki nie wpisałam, w sumie to same reklamy były na ekranie, okno wyskoczyło podobne do np. okna ustawień (tego "koła zębatego"), chodzi mi o styl ramki, kolor, czcionkę. Zainstalowałam "orange iptv" tylko po to, żeby pokazać zdjęcia, że raczej nie tego szukam. Z instalacją aplikacji sobie radzę, nie czaję tylko adresów IP mac i ogólnie sieci, dlatego zapytałam o pomoc w ewentualnej konfiguracji, bo może ta aplikacja "orange iptv" potrafi się połączyć jako zamiennik oryginalnej aplikacji, może dlatego ma w nazwie "orange" (może piszę głupoty, ale po prostu kombinuję), tylko, że tam nie ma opcji logowania tylko ten ip mac jak na zdjęciu, nie wiem jak tego użyć, chętnie się dowiem od Was. Ale mniejsza o to wszystko. Jutro poniedziałek, więc spróbuję zadzwonić do LG na infolinię. Dzięki za chęci. Może ktoś inny się z tym spotkał, rozważę i sprawdzę każdy Wasz pomysł.
 
Ostatnia edycja:

Alt0S

Active member
Czytam ze zrozumieniem, to tylko forma kontaktu sprawia, że się nie rozumiemy. Powtarzam też i ja - to, co widziałam, to nie była aplikacja, tylko węwnętrzne okno systemu, nie jest to odpowiedź na moje pytanie, choć dziękuję za dociekliwość, ale nie chcę się spierać o to, bo szkoda czasu na to. To okno nie wyskoczyło po zatwierdzeniu wyniku wyszukiwania aplikacji w sklepie, nawet wtedy jeszcze nic do tej wyszukiwarki nie wpisałam, w sumie to same reklamy były na ekranie, okno wyskoczyło podobne do np. okna ustawień (tego "koła zębatego"), chodzi mi o styl ramki, kolor, czcionkę. Zainstalowałam "orange iptv" tylko po to, żeby pokazać zdjęcia, że raczej nie tego szukam. Z instalacją aplikacji sobie radzę, nie czaję tylko adresów IP mac i ogólnie sieci, dlatego zapytałam o pomoc w ewentualnej konfiguracji, bo może ta aplikacja "orange iptv" potrafi się połączyć jako zamiennik oryginalnej aplikacji, może dlatego ma w nazwie "orange" (może piszę głupoty, ale po prostu kombinuję), tylko, że tam nie ma opcji logowania tylko ten ip mac jak na zdjęciu, nie wiem jak tego użyć, chętnie się dowiem od Was. Ale mniejsza o to wszystko. Jutro poniedziałek, więc spróbuję zadzwonić do LG na infolinię. Dzięki za chęci. Może ktoś inny się z tym spotkał, rozważę i sprawdzę każdy Wasz pomysł.
To ja parę rzeczy wyjaśnie...adres IP i MAC to są dane karty sieciowej w TV. Adres IP może być stały lub zmienny i zależy to od tego czy dostawca internetu daje nam na stałe jeden adres lub My możemy w ruterze ustawic statyczny adres IP. Najczęściej jest zmienny po resecie rutera. Natomiast MAC,to jest adres karty sieciowej i każda karta ma inny numer. TV posiada dwie karty sieciowe (może być MAC karty wifi lub MAC karty ethernetowej- w tym przypadku podłączamy do TV kabel od internetu z rutera). Na tym obrazku,który Pani umieściła powyżej mamy numer telefoniczny i możemy się skontaktować poprzez whatsapp z operatorem i w razie problemów podajemy MAC karty sieciowej i ID poniżej. Operator informuje Panią o problemie,który wystąpił z aplikacją lub ogólnie z programem który Pani ogląda poprzez aplikację. Niestety,ale numer który jest podany na tym zdjęciu nie jest do polskiego operatora i odradzam dzwonienie lub pisanie na ten numer. Dobrze Pani myśli i nie miałem zamiaru tutaj obrażać ani krytykowować. Po prostu nie ma czystej aplikacji na system webOS i o tym już pisałem. Jeśli ma Pani dane do logowania.powinna Pani zadzwonić do Orange Polska,ponieważ być może dotyczy to dekodera od Orange a nie aplikacji TV.
 
Ostatnia edycja:

Ailarip

New member
Hej.
Jakby kogoś interesowało zakończenie tej historii. Otóż infolinia LG nie pomogła.
Nie mając innego wyjścia zalogowałam się poprzez przeglądarkę internetową, gdzie wszystko owszem, działa.. ale strasznie wolno, wiesza się, nie mogę pauzować ani przewijać, bo funkcje po kilku sekundach po prostu znikają z ekranu, porównując do korzystania z aplikacji Canal+ niebo a ziemia, szkoda, że Orange jest tylko na androida, na telefonie z androidem śmiga aż miło.
Pozdrawiam
M.
 

Alt0S

Active member
Hej.
Jakby kogoś interesowało zakończenie tej historii. Otóż infolinia LG nie pomogła.
Nie mając innego wyjścia zalogowałam się poprzez przeglądarkę internetową, gdzie wszystko owszem, działa.. ale strasznie wolno, wiesza się, nie mogę pauzować ani przewijać, bo funkcje po kilku sekundach po prostu znikają z ekranu, porównując do korzystania z aplikacji Canal+ niebo a ziemia, szkoda, że Orange jest tylko na androida, na telefonie z androidem śmiga aż miło.
Pozdrawiam
M.
Przeglądarka iinternetowa w TV nie posiada wtyczki flash i dlatego występują problemy ze streamingiem i ogólnym oglądaniem materiałów wideo.
Pozdrawiam
 
Do góry