Lg 42pa4500

jacman

New member
Witam.Jedno male pytanie do ekpertow.(niestety jestem laikiem w tej dziedzinie)Jestem zmuszony wymienic tv,moj stary samsung crt zaczyna sie wykanczac.Planuje kupic plazme ze wzgledu na analogowa kablowke(czytalem na forach ze plazma lepiej sobie poradzi z tym sygnalem)zwlaszcza ze moj tato tez ma plazme i ta sama kablowke i jest naprawde dobrze.Wybralem takie modele w podobnych cenach:


samsung ps43d450
lg pa4500


Doradzcie panowie prosze ktory najlepiej sobie poradzi?
Tv bedzie ogladany z okolo 2,5 metra.Ja osobiscie sklanialbym sie ku lg pa4500
,lecz wole zapytac ludzi bardziej obeznanych w temacie.Czy bedzie to dobry wybor?Czy moze jeszcze jakas inna alternatywa.

Dziekuje.
 
Ostatnia edycja:

jacman

New member
Dziekuje za odpowiedz.Jutro prawdopodobnie dokonam zakupu(jest w ME za 1499zl)A z wykonaniem samemu anteny,dobry pomysl.Dzieki jeszcze raz i pozdrawiam.
 

jacman

New member
Witam ponwnie, pochdzilem po sklepach(w MEjuz nie bylo lg pa4500)Byl pm4700 za 1899zl(co troche przekracza moj budzet).Ale za 1557 zl znalazlem 42pw450.I teraz sam juz nie wiem,bylem zdecydowany na pa4500,nie ma go.Pozostalo mi zamowic ten model lub kupic ktorys z powyzszych.Co sadziicie o tych urwisach,ktorzy niespodziewnie wyskoczyli?Czyli:42pw450,pm4700.Przepraszam ze zawracam glowe.
Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

digitalus

Banned
Telewizory 42pw450 i pm4700 roznia sie od siebie
W pm4700 sa aplikacje internetowe . W pw450 brak aplikacji internetowych ale posiada filtr TruBlack.Czyli odblaski beda mniejsze w pw450.
W PM4700 , 4 wejscia hdmi w pw450 , 3 wejscia hdmi

http://www.lg.com/pl/compare/compare.lg?category=/pl/telewizory
PW450 to model z 2011 roku
PM4700 to model z 2012 roku

42pa4500 mozna kupic na allegro np za zaliczeniem pocztowym, czyli placisz przy odbiorze i sprawdzasz sprzet w obecnosci kuriera
 
Ostatnia edycja:

jacman

New member