LCD LED 40+ cali z internetem

p0polupo

New member
Witam, muszę zakupić w najbliższym czasie jakieś telewizorek do salonu a ze nie znam się dobrze na tej branży dlatego zakładam ten temat. Wymagania i warunki umieściłem poniżej :)

Przeglądałem jakieś porównywarki i w oko wpadł mi LG 42LV375S - dobry wybór? Posiada ktoś owy model?

1. Odległość od ekranu? Około 2,5+ metrów
2. Jak słońce świeci w pokoju? Okno jest na południową stronę ale słonce najmocniej świeci tylko rano, gdy telewizor jest najmniej używany, poza tym TV będzie wisiał na zachodniej ścianie, prostopadle do okna.
4. Preferowana technologia: LCD LED
5. Jaki masz obecnie telewizor? Kineskop
6. Jakie programy najczęściej oglądasz? Seriale, programy informacyjne, filmy DVD z pendrivea i komputera, gry(komputer).
7. Oglądasz w dzień czy wieczorem: Po południu, wieczorem i w nocy
8. Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez? Przy świetle i bez.
9. Wolisz obraz ostry czy łagodny? Raczej ostry.
10. Matryca błyszcząca czy matowa? W tej cenie to chyba błyszcząca.
11. Preferowana wielkość telewizora? Ok 40 cali.
12. Preferowana marka? Samsung, LG (???).
13. Czego nie lubisz w telewizorach? Słabej jakości obrazu, złych kolorów, powolnej matrycy i awaryjności.
14. Jakie urządzenia będą podłączone? Pendrive/Dysk zewnętrzny, Laptop przez HDMI, internet(LAN), i zwykła antena do odbioru DVB-T.
15. Ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń? 75%TV 25% Reszta.
16. Siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych? Raczej na wprost ale może się zdarzyć oglądanie z boków.
17. Czy ważne jest wifi ? Raczej nie, jeśli już wolałbym podłączyć internet kabelkiem(LAN).
18. Czy będziesz korzystać z widgetów? Raczej tak.
19. Czy chcesz serfować w internecie z poziomu telewizora? Raczej tak ale niekoniecznie.
20. Czy chcesz korzystać z serwisu Ipla , Iplex, tvscreen - VOD ? Tak
21. Czy USB ma mieć czytanie filmów z polskimi znakami? Nie musi, ale dobrze by było (zawsze mogę laptopa po HDMI podpiąć)