Lcd / Led 32"

Dejf

New member
Witam,

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wyborze tv 32"

Przeznaczenie:
- mój pokój, nie żaden salon = ok 13m2 = oglądanie tv z odległości 2-3m
- podłączenie anteny zwykłej [ 1,2,polsat, tvn nic w HD - obecnie, w przyszłości kto wie ]
- podłączenie do PC - jako drugi ekran - oglądanie tv przez neta - justin.tv itd

Budżet - liczę na coś poniżej 1500 zł

nie znam się, wiem tylko, że jak wodą idą w sklepach LG i samsungi. popularne są i tyle
i pewnie sieci handlowe się z nimi dogadały. lepsze prowizje itd.

w Mega Avans facet polecił mi THOMSONA 32SL738 - u nich za 1799 i to niby najlepsza cena hehe.
Jakość rzeczywiście była ok, choć jakiś tam model samsunga za 1999 niby gorszy ale kolorki miał lepsze


i tu własnie: jest jakiś złoty środek między w miarę niską ceną a dobrą jakością detali, kolorów?
Nie jestem jakimś maniakiem blueray'ów itd. Odpalam sobie film HD ~4gb na monitorze 22" i jestem zadowolony z jakości. Ale też nie chce chciałbym kupić czegoś jak najtaniej ale w technologii z epoki kamienia łupanego

Jeśli jest coś godnego uwagi ale droższego to również może być (tak samo jeśli jest 37" fajny jakiś model, ale NIE WIĘKSZY! )


CO RADZICIE?

z góry dzięki
 
Ostatnia edycja:

Dejf

New member
panasonic mnie słabo przekonuje. mam w domu crt tej firmy. chwile po gwarancji na ekranie zielona plama wyskoczyła. pilot słaby.

a poza tym, czy to nie jest tak, że plazme jest sens brać od 50" ? mniejsze to strata czasu?
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
A co ma wielkość ekranu do tego czy jest to LCD, czy plazma? Nie wiem skąd to wytrzasnąłeś, że plazma to tylko powyżej 50"? (aczkolwiek popieram im większy ekran tym lepiej dla HD maniaka...)
Do niczego nie chcę Ciebie przekonywać, kupisz to co uznasz za stosowne..., jednakże do sygnału analogowego plazma sprawdzi się lepiej, najlepiej jakbyś mógł sam ocenić jak prezentuje się sygnał analogowy na danym TV. (tylko nie w sklepie - najlepiej u jakiegoś znajomego w domu).