LCD 32' z przeglądarką internetową. Pomożecie laikowi?

vantheman

New member
Witajcie!

Od początku zaznaczam, że jestem (prawie) totalnym laikiem w kwestii telewizorów, dlatego się tu zarejestrowałem - po pomoc. Chciałem zmienić swoje stare pudło, a właściwie pudełko, na jakiś LCD 32'. Moje wymagania zawarłem w odpowiedziach na poniższe pytania.

1. odległość od ekranu? 2-3m
2. jak słońce świeci w pokoju? Okno od wschodu, operuje max do 9 rano, nie przeszkadza w oglądaniu
3. Jak duży jest pokój: ok 18 m^2
4. Preferowana technologia: LCD LED
5. jaki masz obecnie telewizor? ELEMIS 14' :)
6. jakie programy najczęściej oglądasz? sportowe i ogólne
7. Oglądasz w dzień czy wieczorem: różnie, ale najczęściej pod wieczór
8. wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez? Bez
9. wolisz obraz ostry czy łagodny? Raczej ostry.
10. matryca błyszcząca czy matowa? obojętne
11. preferowana wielkość telewizora? 32 cale
12. preferowana marka? brak
13. czego nie lubisz w telewizorach? szerokich ram TV
14. jakie urządzenia będą podłączone? od czasu do czasu komputer po HDMI, w przyszłości może C+ HD
15. ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń? 90% TV
16. siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych? na wprost i po bokach
17. czy ważne jest wifi ? Ważne, ale może być też po kablu z Liveboxa TP (jeśli się da)
18. czy będziesz korzystać z widgetów? niespecjalnie
19. czy chcesz serfować w internecie z poziomu telewizora? Zdecydowanie TAK! (podstawa!)
20. czy chcesz korzystać z serwisu Ipla , Iplex, tvscreen - VOD ? Również, ale głównie strony www
21. czy USB ma mieć czytanie filmów z polskimi znakami? Tak
22. ma mieć 3D? niekoniecznie
23. ma mieć slot na karty SD ? Opcjonalnie
24. ma mieć tuner DVB-S? Nie
25. Jakimi złączami i co chcesz podłączyć? HDMI- komputer, z rzadka konsola, w przyszłości dekoder
26. Jaki masz sygnał: Antena zwykła i dostęp do wejścia satelitarnego