LCD 32 cale do 1500zł

mushabelly

New member
Witam

Jestem tu nowy.

Chcę w najbliższym czasie kupić jakiś telewizor ale kompletnie się na nic nie znam. TV służyłby głównie do kablówki i może jakiejś konsoli ( PS2, Xbox 360 ) oraz do podłączania komputera przez HDMI/DVI.

Przeglądałem oferty na porównywarkach cen (skąpiec 32 cale do 1500zł - niestety nie mogę dodać linka) ale nie wiem co wybrać. Dlatego prosiłbym o opinię kogoś kto się zna na telewizorach :). Z tych TV skłaniałbym się do
JVC LT 32A80 ale jak już mówiłem nie znam się dlatego proszę o pomoc.

Pozdrawiam
 

mercury20

New member
Witaj,

Myślę że najsensowniejszym wyborem przy tej kwocie będzie telewizor LG 32LG3000 dysponuje on matrycą z podświetleniem CCFL, rozdzielczość 1366x768 czyli HD Ready, kontrast 15000:1 dynamiczny, statyczny ok 2000:1.
Myślę że nic lepszego nie znajdziesz za takie pieniądze. a na JVC nie patrz bo to straszny szrot.

Pozdrawiam.
 

mushabelly

New member
Byłem ostatnio w sklepie i widzałem ww model LG i zobaczyłem stojący obok
LG 32PC51 (lub podobny model) - telewizor plazmowy. Znalazłem ciekawą ofertę za 1799,00 zł . Jak myślicie warto dołożyć do plazmy czy brać tamtego LCD ?

Zapomniałem napisać że TV służyłby głównie do oglądania telewizji z kablówki oraz w przyszłości podpięta byłaby do niego konsola Wii i być może Xbox 360 (wiem że on może obsługiwać wyższe rozdzielczości niż ten telewizor plazmowy). Czasem też będzie służył do oglądania filmów z komputera alu tu chyba każdy TV będzie lepszy niż 13 calowy monitor laptopa
 

k0val

New member
mushabelly napisał:
. Jak myślicie warto dołożyć do plazmy czy brać tamtego LCD ?
jeśli chodzi o konsole to bierz lcd bo na tanich plazmach granie to nie to_Obraz potrafi wyglądać fatalnie pomijając green gohsty....
 

mercury20

New member
Witaj,