Kto kupuje najczęściej treści informacyjne w Internecie?
Wszystko - lub prawie - jest bezpłatne w Internecie, ale pewien procent populacji woli płacić za jego zawartość.
Według ostatnich badań opublikowanych przez Instytut Reutersa (via Statista), coraz więcej użytkowników internetu kupuje treści informacyjne w Internecie. Badanie opiera się na badaniu przeprowadzonym przez YouGov w 2017 r. Na próbie 74 000 konsumentów informacji w 37 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Francji.
Pokazuje, że kraje północnoeuropejskie są najbardziej skłonne zapłacić za informacje .
W porównaniu z poprzednim rokiem liczba płatników rośnie na całym świecie (+ 7% dla Australi.)
Spadło tylko i ot nie wiele w Japonii i w Hong-Kong .
Avcesar.

Według ostatnich badań opublikowanych przez Instytut Reutersa (via Statista), coraz więcej użytkowników internetu kupuje treści informacyjne w Internecie. Badanie opiera się na badaniu przeprowadzonym przez YouGov w 2017 r. Na próbie 74 000 konsumentów informacji w 37 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Francji.
Pokazuje, że kraje północnoeuropejskie są najbardziej skłonne zapłacić za informacje .
W porównaniu z poprzednim rokiem liczba płatników rośnie na całym świecie (+ 7% dla Australi.)
Spadło tylko i ot nie wiele w Japonii i w Hong-Kong .
Avcesar.