Konfiguracja OPTOOMA HD29i oraz ekran

Saper781

New member
Witam, kupiłem ostatnio i sam zamontowałem ekran projekcyjny (na zamówienie, firma Kraftmann) oraz projektor Optoma HD29i. Projektor, powiedzmy, średniak, dobry stosunek ceny do jakości, ale na ekran się wykosztowałem... Jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie, sam od początku walczę z montażem i konfiguracją. Ze strony firmy jest pomoc, ale na tym etapie chcę zasięgnąć rady ludzi mocnych w temacie i wiadomo, obiektywnych, w przeciwieństwie do sprzedawcy. Zatem pare pyt na początek. Po pierwsze czy takie wyskalowanie obrazu w stosunku do ekranu jest ok... linie siatki korekcyjnej minimalnie wchodzą na czarne, umordowałem się próbując zgrać to do kupy, ale pojęcia nie mam czy to wystarczy, czy ma być lepiej... Po drugie, jak wspominałem, ekran na zamówienie, niby świetna jakość materiału, grey, napinacze, bajery.. ale mimo wszystko materiał ma delikatne pofałdowania, ledwo widoczne pod światło, siatka się nie załamuje na nich.. ale wiem, że mieli z tym materiałem problemy, ponoć klima na hali padła i wskutek zbyt dużej temp materiał się delikatnie odkształcił, dodali mocniejsze napinacze, ale są minimalne fałdy.. na zdjęciu ich nie widać... z Waszego doświadczenia, ekran ma być jak "dupcia niemowlaka" czy ma prawo z racji choćby wielkości być minimalnie pofałdowany..? No i trzecie pytanko, ma ktoś może ten model Optomy? Ona faktycznie tak głośno chodzi? To mój pierwszy rzutnik, chłodzenie naprawdę mocno szumi.. Pytania laickie, bo i laik je zadaje :) z góry dzięki za wyrozumiałość i ewentualną pomoc :)
 

Attachments

  • 441126972_373131379074220_2381794080506509995_n.jpg
    441126972_373131379074220_2381794080506509995_n.jpg
    138,9 KB · Wyś: 28

mac-ony

Well-known member
Bez reklam
Projektor z tej półki cenowej jest głośny . Każdy :(
Ekran ma być ,,brzytwa" , jest możliwość , to zwracaj , reklamuj . Musi wszystko w 100% wypoziomowane i zachowane kąty , płaszczyzny .
Gdzie kolega mieszka ?
 

Saper781