kino domowe

popi

New member
proszę o pomoc

Witam proszę o pomoc w wyborze kina domowego, ponieważ w tej kwestii jestem laikiem.
Posiadam tv Samsung smart UE 40es6800 dekoder nc+ nbox hdtv recorder 1 t pokój ma wymiary
4.5m-4m.Sprzęt ma służyć przede wszystkim do oglądania filmów również 3D, ale czasami lubię posłuchać muzyki (nie zależy mi bardzo na dvd). Chciałbym przeznaczyć na to jakieś 3000-3500tyś, ale jestem skłonny nawet 4000tyś.
 
Ostatnia edycja:

Tyngi

New member
Witam, podczepie sie pod temat.
Szukam pomocy w doradzeniu sprzetu audio w małłym pokoju 3.50x3.70m, oto prowizoryczne zagospodarowanie
fotosik.pl/pokaz_obrazek/f980400f5fc97e5d.html
Tak wiec sprzet ma sluzyc do sluchania muzyki trance i podobnych gatunkow oraz gier. Chcialbym aby był to zestaw 5.1 ze wzgledu na gry ale bardziej pod muzyke, nie musi byc super ekstra w 3d. Zrezygnowałem z typowych zestawow do pc na rzecz amplitunera (najlepiej uzywanego ) + glosniki (najlepiej nowe ?).Troche czytalem ale jednak nie czuje sie na silach aby podjac decyzje Rozchodzi sie oto jakiej mocy by musialy byc na ten pokoj by bylo optymalnie zeby nie przeplacac oraz zeby nie bylo lipy .Mysle nad takimi zestawami wygladajacymi jak Taga 606 tylko ze jest duzo podobnych z innych firm nie wiem co lepsze co gorsze oraz podobno kolumny podlogowe sie nie nadaja do takiego pokoju i zreszta nie mam gdzie ich ustawic jesli maja isc na przod...Jakby gral jakis zestaw z 4 podstawkowych + center + sub oraz jaki do tego amplituner ?
 

Tyngi

New member
Chciałbym aby glosniki byly z mozliwoscia zakupu modulowego okolo 800 zł na ampli +2.0 , mam tutaj na mysli amplituner za okolo 400-500 zl ale jesli takie sie nie nadaja to zwieksze budzet a na podstawkowa max 200zl/szt jesli 4 sztuki to dobry pomysl. Ewentualne miejsce na podlogowe by sie znalazlo mam w szafie wneke max 104x32cm a z drugiej strony niema problemu ale wtedy by były bocznymi i nie wiem czy to dobry pomysl...