Kino domowe- zakup cena 3-5 tyś

Redir

New member
Witam przeczytalem juz tyle postów na temat kina domowego ze mam juz metlki - ogolnie jestem laikiem jesli chodzi o takie rzeczy wiec zwracam sie z prośbą o pomoc wlasnie do Was nie jestem jakims audiofilem .

Chce zakupic kino domowe jakis amplituner + glosniki (5.0) zestawu chce wykorzystywac do ogladanie filmow i muzyki ( elektroniczna techno ,trance etc ) procent uzytkowania mysle ze 60 / 40 ewentualnie 50/50 pomieszczenie jakie posiadam to 3.5x 5.2 ( 18,2 m2) ( blok)
Obecnie posiadam telewizor Samsunga 37 cali ( do wymiany) chyba to tyle
z gory dzieki za pomoc

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
3-5k to spory rozrzut. Zakładam że będzie to 5k. Myślę że dobrym rozwiązaniem będzie przeznaczenie 2k na amplituner a 3k na kolumny. Jeśli chodzi o amplitunery zobacz Denona 2113/X2000, Onkyo 616, Yamaha 673, HK avr365. Kolumny biorąc pod uwagę jakiej muzyki słuchasz myślę że powinny się sprawdzić: Klipsch F20+C10+B20, Jbl Studio 180+130+120c. Oczywiście jak zwykle polecę wybranie się na odsłuch.

Redir

New member
obecnie posiadam taka sobie wieze ktorej jakos dzwieku lepiej nie komentowac - ogolnie mieszkam na bloku wiec fajnie by bylo zeby przy juz przy tych malej glosnoci byl fajny dzwieki - a napisalem zeby miec mniej wiecje jakis obraz co polecicie - poniewaz juz pewnie nie jeden sprzet slyszeliscie - a na odsluch napewno sie wybiore jak bede mial juz jakis podklad :)

Redir

New member
jestem po 1 odsluchu mialem mozliwosc sluchania nastepujacych zestawow yamaha rx-v675 z kolumnami monitor audio mr4
i oknyo 515 z roth audio oli 30 co sadzicie o takich zestawieniach ?? bo ogolnie jak sluchalem to jedno i drugie brzmialo dosc ciekawie

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
yamaha dobrze zgrywa się z MA. MR6 mają więcej basu od MR4 no i ogólnie większy wygar. Onkyo i Oli też dobre połączenie. W stereo raczej lepiej wypadnie yamaha:)

Ostatnia edycja:

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP