kino domowe onkyo-co wybrać

ufik

New member
Witam, mam zamiar kupic zestaw kina domowego ale nie wiem co wybrać.Zestaw ma głownie słuzyć do filmów,troche muza w przyszłości ps3.
Jestem zainteresowany takimi zestawem co o tym myslicie:
ONKYO TX-SR604E DV-SP405 M-AUDIO TREND 700
lub
ONKYO TX-SR505 DVD DV-SP405 M-AudioTrendy 700
ta sama cena.

Wchodzi też w rachube ten zestaw

ONKYO TX-SR605 DVD DV-SP405 M-Audio Trendy 700,

chociaz jest drozszy, czy warto jest dorzucic troche pieniedzy aby miec lepszy amplituner którego możliwości jak znam zycie i tak nie wykorzystam.Nie znam się na tym wiec prosze o pomoc.
Mam pytanko tez o kolumny czy sa warte zakupy, czy dobrze sprawdzaja się ze sprzetem Onkyo, czy jest to wyrzucenie pieniedzy.
Kolumny te wybrałem ze wzgledu na cene i kolor wenge( to wybór żony), myslałem tez o QUADRAL QUINTAS ale ze wzledu na kolor no i cene zostaję przy M-Audio.
Co o tym sądzicie, czy lepiej wybrac do tego zestawu inne kolumny,
no i co z tym amplitunerem .
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

ArtS007

New member
Bez reklam
Nie patrz na amplituner pod kątem jego możliwości technicznych i wyposażenia. Liczy się przede wszystkim brzmienie. Zdecydowanie odrzuć zestaw z modelem 505, gdyż ten amplituner jest najsłabszy. 604 i 605 zagrają na tym samym poziomie. 605 posiada dodatkowo nowe dekodery dźwięku HD, które w przyszłości mogą się przydać.

ArtS :)
 

marcus36

New member
ufik jestem posiadaczem zestawu 604+405+M-audio trend700 od paru dni,kupiłem go po długim namyśle(ze względu na kolumny)no i cena była nawet nawet,wiec do rzeczy jesli nie masz ucha audiofila nie będziesz rozczarowany(sorki jesli kogos uraziłem) gra extra, choć jeszcze sie nie bawiłem ,ale i tak jest juz gicior-pozdro 8) (no gdyby nie ograniczenie finansowe to ....)
 

ufik

New member
dzieki za pomoc, chyba zostane przy zestawie ONKYO TX-SR604E DV-SP405 M-AUDIO TREND 700 , ze wzgledu na koszta. Choć nie mam przekonania do tych kolumn.