Kino domowe 2.1

Milos

New member
Witam

Ponieważ nie posiadam w swoim pokoju zbyt dużo miejsca, a na dodatek metraż też nie jest powalający bo ok 15 m2, uznałem że zakup kina w systemie 5.1 nie ma na tą chwile racji bytu. Niestety jestem laikiem w tych tematach i jest to moje pierwsze kino a więc potrzebuje waszej pomocy i porady. Poszukuje kolumn wraz z subem, do 3 tys., amplituner już mam to harman kardon avr 260. Zestaw w przyszłości będę chciał rozbudować do 5.1 ale już do salonu ok 27 m2 :) Pozdrawiam
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zerknij na kolumny Monitor Audio MR6, Roth Oli RA4, Melodika BL40, Indiana Line Tesi 560, Taga Harmony Platinum F-80.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Na 15mkw da się spokojnie ustawić system 5.1. Ja też mam taki metraz i wszystko daje radę. Ale jak zamierzasz przejście na 27mkw, to już warto rozważyć przyszłosciowy zakup pod ten wiekszy salon. Ja na Twoim miejscu bym sie skupił na samych lepszych frontach, a z czasem dozbierał na suba. Dobry subwoofer to też wydatek ok 2k i więcej, więc na kolumny by niewiele zostało.
 

Milos

New member
Niestety pokój mam w kształcie prostokąta i tak zagracony że mało co się mieści. Co do kolumn to sam rozważałem Indiana Line Tesi, JBL Studio 190 oraz Klipsch RF-42 a na początek jakiś zwykły używany sub. Obawiam się że jednak muszę szukać kolumn które maja bass reflex z przody bo kolumny mogą odsunąć od ściany maks na 15 cm :(.
 

Milos

New member
Dzięki

Z zaproponowanych kolumn najbardziej odpowiadają mi Indiana Line Tesi 560 i Taga Harmony. A co powiecie o JBL 190 razem z moim avr 260 ??
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
JBL bardzo dobrze się zgrywa z Harmanem, to zresztą ta sama stajnia. Musisz sobie odsłuchać i sam ocenisz co dla Ciebie gra lepiej.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP