Kino (~2000zl)

marky.krk

New member
Witam! Niedawno bardzo pomogliście mi z wyborem TV i stałem się posiadaczem Toshiby 42z3030, ale teraz musze zadać wam następne pytanie ;) Tym razem potrzebuję do tego wszystkiego kino domowe. Mam na to powiedzmy - 2000zl. Kino prawdopodobnie tak jak TV, będzie podłączane do kompa. Wydaje mi się, że użyteczną informacją może być to, że moja dźwiękówka to SB Audigy 2. Jeśli chodzi o kina domowe to jestem kompletnym laikiem, nigdy nie posiadałem żadnego, dlatego proszę dokonać za mnie dobrego wyboru :p
Z góry dzięki.
 

mokot

New member
Przede wszystkim jest to kino domowe ! Do tego dobrze brzmiacy zestaw audio ! Czuje sie moc tego sprzetu w przeciwienstwie do ladnie wystylizowanych,plastikowych pierdziawek.
Coprawda jak zauwazyles nie ma do tego zestawu subwoofera w komplecie ale nie jest on priorytetem bo glosniki daja dobry bass.
W plastikowych zestawach glosniczkow zawsze masz subwoofer bo tylko on daje nizsze czestotliwosci. Tu jest inaczej. Jesli masz puzniej 300-500
dokupujesz subwoofer i masz bracie taki zestaw ze przy ogladaniu horroru bedziesz sie chowal za kanape :)
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Ktoś na tym forum niedawno napisał, że szuka kina domowego z drewnianymi głośnikami, bo się przejechał na plastikach. Myślę, że jego opinia oddaje to, o co chodzi w waszej polemice.

Oczywiście wybór należy do autora wątku, ale ja nawet przez chwilę nie zastanawiałbym się, co wybrać. Niestety, subwoofer do kina, to konieczność.

ArtS :)
 

marky.krk

New member