Jakie TV? ~50" max 3k PLN

Hirad

New member
Witam,
poszukuję rady i wsparcia w sprawie kupna telewizora.

Generalnie jestem laikiem, nie znam żadnej technicznej terminologii (mimo, technicznego wykształcenia). Dlatego poszukuję rady kogoś obeznanego w temacie, a niestety przeważnie mam wrażenie, że w sklepach ważniejsze są cele sprzedażowe niż moje zadowolenie (ALE! nie generalizuję, Wasze forum polecił mi pracownik RTV EURO AGD, i naprawdę czuję, że pomógł ;))

Najpierw kilka słów dot. warunków i wymagań:
Warunki
  • Oglądane będzie z jakiś 3 metrów
  • Kąt oglądania, jakieś 45 stopni w lewo
  • TV będzie stało w rogu pokoju
  • Koniecznie jedna, centralka podstawka, zamiast dwóch bocznych
  • Bezpośrednio za telewizorem będzie róg pokoju, okno w niedalekim sąsiedztwie
  • Ogólnie raczej będzie to duży monitor do komputera (filmy + seriale, różna jakość) + PS4
Wymagania (bądź nie ;))
  • ~50"
  • Koszt 2,5k~3k
  • 3D - nie jest mi potrzebne i nie zamierzam potrzebować
  • FullHD / 4K - jest mi obojętne, bo odnoszę wrażenie, że 4K i tak nie wykorzystam jeszcze dłuuuugo.
  • Smart TV / Android TV - jako gość od IT, jaram się nowinkami, ale nie wiem jak takie rzeczy działają w praktyce. Więc jestem otwarty na np. Android TV, ale nie jest to warunek konieczny
  • Możliwie płynne działanie przy współpracy z PS4 (wysokie odświeżanie? dunno)
Modele, które rozważam
  • Philips 48PFH5500/88
  • Panasonic TX-49DXU601
  • Philips 50PFH6550/88
  • Coś jeszcze? Co sądzicie o powyższych? Są jakieś inne warte uwagi?
I kończąc:
  • Jeśli uchybiłem etykiecie forum, to z chęcią zadość jej uczynię
  • Jeśli coś trzeba będzie dopowiedzieć, to chętnie odpowiem na pytania.
 

SLAV7

New member
Bez reklam
SONY 50W755 to bardzo dobry TV ale jeśli chcesz oglądac pod kątem to nie da rady. Z powodu matrycy VA ma świetny ale do oglądania na wprost i pod katem maks. 30 stopni.