Jakie stereo godne polecenia do Metalcore (ciężkie brzmienia i precyzja)

chaarls

New member
Witam zdecydowałem się właśnie na zakup tv Sharp 60lc840e, jednak to dopiero początek wydatków.

Teraz przyszedł czas na system audio, zgadzam się z żoną że ma to być stereo.
Chciałbym podłączyć do tego tv, konsolę, telefon lub usb z muzyczką, może xtreamer.
Musi posiadać tuner radiowy, bo radyjko często u nas leci a nie chcę włączać tv tylko do radia.

Jeśli chodzi o sprzęt audio, co nieco poczytałem lecz jestem laik, czym więcej czytam tym bardziej się w tym utwierdzam. Wiem jednak że dobre dopasowanie sprzętu do muzyki to podstawa. Miałem tak z mp3 i słuchawkami dobrze dobrałem i wiem że jest ogromna różnica.

I teraz najgorsze przedział cenowy.
Napiszę tak, sam nie wiem kiedy zacierają się granice między dobrym sprzętem a zaczyna się niski pułap audiofilski, a kiedy zaczyna się i kończy budżetówka. Nie umiem na tą chwilę podać przedziału bo nie wiem co za ile można dostać.

Słuchał będę wieczorkami przy tv na pewno chyba że okaże się że głośniczki od tv dadzą radę, szaleć też nie będę, w końcu małe dziecko śpi w pokoju obok :p
Na pewno w dzień poleci mp3 lub radyjko więc wymagać za dużo co nie mam.

Chciałbym wydać jak najmniej, jak najmniej się da za to żeby można było posłuchać takiego rodzaju muzy. Nie jest to za prosta muzyka dla sprzętu, ja jestem gitarzystą w zespole i ucho mam bardzo czułe, lecz nie zmienia to faktu że nie będę szukał wad sprzętu i się wsłuchiwał, od tego mam słuchawki, niech sobie leci w tle w dzień muza. Jednak jak coś jest kiepskie to pewnie bym tego nie słuchał więc jakoś grać musi.