Jakie kable do klipsch F1

due

New member
Mam pytanie odnośnie podłączenia Klipsch F1(przednie) z amplitunerem Onkyo 608. Wszędzie czytam że 4mm a facet w sklepie mówi, że nawet 1,5 wystarczy a 2,5 to już z zapasem. Już nie wiem w co wierzyć a na takim sprzęcie generalnie się nie znam, choć po wpisaniu się na HDTV i tak jestem dobra w tym temacie - w stosunku do moich znajomych.
 

due

New member
Czy możecie mi jeszcze napisać jaki kabel trzeba kupić do suba i czy są jakieś polecane kable - chodzi mi o producenta. I jeszcze jedno czy do tych bocznych głośników kable muszą być równej długości skoro w akcesoriach do amplitunera jest coś takiego jak mikrofon konfiguracji głośnikowej - Czy wtedy mogą być różne długości (na L wychodzi mi 10m, a na P 6m). Nie wiem czy jedno z drugim ma coś wspólnego ale wolę posłuchać waszych rad, bo jak pisałam wcześniej nie znam się na tym.
 

PeterMac

New member
Bez reklam
na fronty 2,5mm równe odcinki na Lewy/ Prawy kanał, na tyły 1,5mm odległość moze być taka jaką podałaś czyli 6m dla L i 10m dla P.
Mikrofon kalibracji nawet tego nie wychwyci :) bo to nie możliwe ani ludzkie ucho.
 
Ostatnia edycja:

due

New member
Bardzo Wam dziękuję za wszelkie odpowiedzi, oczywiście bardzo mi pomogliście. właśnie wysłałam kilka zapytań do firm handlujących kablami i czekam na odpowiedzi. Zestaw kina i głośniczki już stoją i czekają na podłączenie. Ja wczytuje się w instrukcję, a potem oczywiście będę ją pewnie czytać ponownie i podłączać ten gąszcz kabli. I oczywiście pewno jeszcze nie raz w trakcie tych czynności zwrócę się do Was o pomoc.