Jakie film trzeba koniecznie obejrzeć w technologii BR

Bob2008

New member
Filmy DVD cały czas są znacznie tańsze niż BR. Więc nie warto inwestować tylko w BR. Ja mam 50" plazmę i wiele filmów na DVD wygląda całkiem dobrze, ale nie mam doświadczenia z BR. Zakup odtwarzacza BR jest jeszcze przed mną.

Dlatego chciałbym poradzić się jakie według Waszego zdania filmy koniecznie trzeba zobaczyć w technologii BR. To znaczy ze względu na ich jakość obrazu czy dźwięku warto dopłacić do nowej technologii.
 

ROMAN38

New member
Bez reklam
Muszę cię zmartwić, bo po tym jak już kupisz BD Player i jak zobaczysz ten obraz i porównasz DVD z wydaniem Bluray to powiesz technologii DVD "no more dvd" obecne ceny płyt DVD w stosunku do coraz tańszych BD to jakieś żarty, jak można żądać 40-50 zł za ten tandetny obraz, skoro świetny obrazek Bluray kosztuje 70-80 .Strona audio niebieskich nośników to kolejna przepaść technologiczna ale raczej na lepszym sprzęcie audio.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Filmy DVD cały czas są znacznie tańsze niż BR. Więc nie warto inwestować tylko w BR. Ja mam 50" plazmę i wiele filmów na DVD wygląda całkiem dobrze, ale nie mam doświadczenia z BR. Zakup odtwarzacza BR jest jeszcze przed mną.

Dlatego chciałbym poradzić się jakie według Waszego zdania filmy koniecznie trzeba zobaczyć w technologii BR. To znaczy ze względu na ich jakość obrazu czy dźwięku warto dopłacić do nowej technologii.

Jak dla mnie temat rzeka bo to w zależności od preferencji każdego z nas kto co lubi...można pisać i pisać, do tego dochodzi techniczna strona nagrania takiego filmu, bo nie wszyscy oglądają na KD taki czy inny film, tylko np. na kompie.
 

Piramida

Well-known member
Bez reklam
Filmy DVD cały czas są znacznie tańsze niż BR. Więc nie warto inwestować tylko w BR. Ja mam 50" plazmę i wiele filmów na DVD wygląda całkiem dobrze, ale nie mam doświadczenia z BR. Zakup odtwarzacza BR jest jeszcze przed mną.