Jaki TV LCD 32-37" do okolo 2600 pln

krolik28

New member
Witam z racji, że stary kineskopowy telewizor zakończy swój żywot przyszedł czas na szukanie czegoś nowego. Szukam telewizorów LCD 32-37. Na telewizor moge wydać około 2600 pln. W tym temacie jestem zielony wiec proszę was o pomoc w wyborze czegoś dobrego. Dobrze by było żeby miał funkcje PIP, jak najlepsze wbudowane głośniki i ewentualnie jakieś inne dodatkowe funkcje poprawiające obraz itd. Najlepiej gdyby taki telewizor było można zaleźć w Poznańiu (jeżeli jest możliwość proszę o podanie dokładnego linka do sklepu). Telewizor będzie podpięty do Cyfrowego Polsatu oraz DVD. Nie będę podpinał pod telewizor komputera, ani na dzień dzisiejszy konsoli. Najlepiej gdyby ktos posiadał jakis telewizor który spełnia moje wymagania i podzielił sie ze mną opinią na jego temat
oczko2.gif

Dzieki za wszystkie propozycje i rady dotyczące ewentualnego wyboru pozdrawiam.
 

janusz

New member
Bez reklam
Masz niezły sygnał, więc radzę 37 cali. Sam nie jestem entuzjastą strasznie dużych TV, ale przy cyfrowym sygnale na 37 calach będziesz miał ładny obraz. Po kilku tygodniach oglądania uznasz, że nawet większy by nie zaszkodził. Ja mam samsunga LE 37M87, rewelacja, ale zapłaciłem 3300 zł. Za 2600 zł kupisz jednak bardzo dobry LCD 37 cali. Poznań to duże miasto poszukaj dobrej promocji, nie musi być Full HD. Nie bierz tylko niemarkowych. LG, Samsung , Toshiba, Sharp można w tej cenie dostać i to wcale nie takie stare modele. Uważaj tylko bo niektóre modele nie przepuszczają przez HDMI sygnału HD, a to może w przyszłości być problem.
 

krolik28

New member
a co sadzicie o nastepujacych modelach:
http://www.ceneo.pl/877607s Sharp LC-32X20E
http://www.ceneo.pl/598319s SAMSUNG LE-37M86BD

z tego co slyszalem duzo ludzi poleca Samsungi w tym przedziale cenowym. Czy warto brac full hd? I jak oceniacie TV ktore podalem. Czy do oglądania kanałow sportowy potrzebne jest 100 Hz, by nie wystepowalo wielkie smuzenie?
 
Ostatnia edycja: