Jaki router

gustavo

New member
potrzebuję kupić router, aby podłączyć go do amplitunera i odtwarzacza blue-ray, do tego dochodzi jeszcze laptop, ale on będzie działał przez Wi-Fi więc go pomijam. Chodzi o to, że blue-ray i amplituner mają wyjścia ethernet, a w routerach jest tylko 1 takie wyjście. Czy ktoś wie jaki model miałby 2 takie wyjścia albo więcej, żebym mógł to podłączyć. Na amplitunerze (onkyo 509) chce słuchać radia intternetowego, a przez blue-raya (lg 660) oglądać filmy z youtuba na TV.
 

PeterMac

New member
Bez reklam
po pierwsze pisze sie "blu-ray" :) praktycznie kazdy router sie nada, prawie kazdy ma 4 portowy switch do którego podlączasz swoje urządzenia.
 

gustavo

New member
blue czy blu nie wazne, wiadomo o co chodzi:) tylko mam pytanie no bo jakim kablem podlacze i bluraya i ampli skoro tam jest tylko 1 wyjscie? (sorki bo dla znawcow zapewne pytanie zalosne ale jesli chodzi o sieci to jestem zielony). Moglbys podeslac jakis model ktory by sie nadal?
 

gustavo

New member
moze zle sie wyrazilem ale jak dobrze rozumiem to kabel ethernet podlacza sie pod port WAN (RJ45) a pod LANy RJ11 czyli zwykla koncowke od kabla telefonicznego. A jak pisalem to w odtwarzaczu i amplitunerze mam wyjscia ehternet a nie LAN, dlatego nie wiem jak to podlaczyc pod router z 1 WANem
 

krakusek

New member
zle kombinujesz .... w routerach (tych bez modemu ADSL) masz tylko zlacza RJ45.... zwykle 1 WAN (które podłączasz do modemu lub kabel swojego dostawcy neta) i 4 gniazda LAN pod które podłączasz komputery/urządzenia które chcesz wpiąć do sieci...
 

gustavo

New member
w tej chwili mam modem od TPsy, bo tak jak pisalem na poczatku mam jeszcze lapka ktory laczylby sie przez Wi-Fi. krakusek czy moglbys mi podac jakis konkretny model ktory musialbym kupic zebym mogl to wszystko podlaczyc, bylbym ci wdzieczny:)
 

PeterMac

New member
Bez reklam