Jaki kupić sprzęt pod JRivera.

D

Deleted member 121090

Guest
Mam sporo płyt zgranych na twardy dysk a i jakieś ,, szanty'' by się znalazły.
Miałbym ochotę zakupić jakiś sprzęt do odtwarzania plików. Jako że jestem kompletnym laikiem komputerowym nacisk kładę na prostotę działania.
Chciałbym, żeby po włączeniu to było jak najprostsze, najczytelniejsze w obsłudze. Nie chcę w to ,, mieszać'' domowych komputerów. Miałaby by być to jakaś zabawka przypisana tylko i wyłącznie do stereo. DAC mam ale nie USB. Do DAC-a kupiłbym np. taki konwerter USB/SPDIF:

Gustard U12 Xmos USB TO Spdif Converter DAC 0 1ppm Support 384kHz DSD64 DSD128 | eBay
No i teraz odtwarzacz plików. Powiedzcie mi czy tego rodzaju zabawka by podeszła :
http://www.aliexpres...1451318400_6148
Chciałbym w nią wpiąć zewnętrzny dysk twardy i na dotykowym ekranie mieć okładki płyt do wyboru. Dodatkowo dobrze by było mieć możliwość sterowania wyborem słuchanej muzyki ze smartfona.

remiqa

New member
Poczytaj o Daphile wymagania systemowe są śmieszne więc mały komputerek już się sprawdzi. Ja użytkuje go na terminalu Hp za ok 100zł do tego dysk 2,5cala dalej konwerter USB-SPDIF sterowanie poprzez stronę www z innego kompa lub tablet czy też smartfon może Ci przypadnie do gustu

D

Deleted member 121090

Guest
Daphile też biorę pod uwagę. Ale z tego co wiem, to czytelność jest większa przy korzystaniu z Foobara albo JRivera. Masz na tablecie okładki albumów ?
Czy do terminala da się podpiąć dotykowy ekran, żeby na nim wybierać sobie płyty?
A i jeszcze jedno. Chciałbym uniknąć sterowania przez stronę www. Najlepiej jakby ta zabawka nie była podpięta do netu.

remiqa

New member