jaka kamera do 2 tys. do krecenia dziecka w ruchu

Kamyk79

New member
Witam!

Od razu piszę, że jestem tu nowy, więc proszę nie zjedzcie mnie:)

Chciałbym kupić kamerę do kręcenia na tę chwilę jeszcze
nienarodzonego dziecka, ale jak ujrzy światło dzienne
to chciałbym się skupić właśnie na nim. Chciałbym zacząć
od filmowania mojej ukochanej żony, która jest obecnie
w ciąży.

Chciałbym kosztowo zmieścić się między 1000-2000 PLN
bazujac na np. ceneo.pl.
Podaje taki przedział bo nie znam się na kamerach więc im
mniej tym lepiej. Zaznaczam, że nie jestem profesjonalistą
i sprzętu za 18 tys nie potrzebuje.

Chciałbym oczywiście filmować w formacie HD, tak by móc
obrobiony amatorsko film w programie Pinnacle Studio 10 Plus,
nagrac na Blu-Raya, dlatego w tym programie bo do niego
mam oryginalna licencje. Plyte Blu-Ray z materialem filmowym
nagranym w Pinnaclu, odtwarzaczac chcialbym oczywiscie
w zewnetrznym odtwarzaczu podlaczonym do TV LCD
40-calowego.

Jaka kamere byscie polecali do takich celow o jakich pisalem
na wstepie? Na czym powinienem sie skupic kupujac kamere
do takich celow? Czytalem na forum, ze kamery nagrywajace
na karty SD zrzucaja film do pliku w formacie AVCHD, z ktorym
jest ciezko z obrobka. Czy do kamer sa dolaczane jakies
oprogramowania do ewentualnej obrobki filmu lub konwersji?
Czy Pinnacle Studio 10 Plus odtworzy bez problemu format AVHCD,
czy bede musial go obrabiac?

Od razu napisze, ze mam Intel(R) Core(TM) 2 CPU 6300 @ 1.86 Ghz
i 2 GB RAMu oraz karte graficzna Radeon X1300.

Z gory dzieki
pozdr
M.Z.
 

Ps3user

New member