Jak przebiega proces wymiany TV na nowy podczas gwarancji?

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Moje pozytywne doświadczenia z reklamacją TV dotyczą z kolei firmy Samsung.
Telewizor HD Ready 40`` zakupiłem jakieś 5,6 lat temu. Po upływie około 6 miesięcy, w trakcie użytkowania telewizora, co jakieś 3,4 tygodnie zaczął pojawiać się jego nieoczekiwany restart. W sumie, to nie była to uciążliwa usterka i użytkowaliśmy TV przez prawie cały 2 letni czas trwania jego gwarancji. Jednak na wszelki wypadek, na dobę przed zakończeniem gwarancji odwieźliśmy TV do punktu serwisowego żeby upewnić się czy "usterka" jest groźna, czy nie.
Telewizor stał w serwisie przez 2 tygodnie, następnie (za naszą zgodą) w serwisie centralnym kolejne 2 tygodnie i restart podobno wtedy nie wystąpił.
W ramach dbałości o zadowolenie klienta firma Samsung zaproponowała wymianę wadliwego wg mnie TV na nowy. Ponieważ nie produkowano już tamtych modeli dostaliśmy w zamian nowy TV Full HD, który chodzi do tej pory i jak na złość nie chce się zepsuć (mimo, że marzy mi się już TV 55``) ;-)

Cieszę się że byleś dobrze załatwiony a propo psucia to i ja też bym chciał żeby się popsuł mój tv ale niestety jak człowiek chce to raczej to się nie spełnia. A tym bardziej że mam tyle rzeczy w domu od Sonego i jeszcze nic mi się nie popsuło... ale kto to wie kiedyś ten pierwszy raz może się zdarzyć... ja mam chrapkę na 65-74 cale :)
 
Do góry