Jak połączyć zestaw...?

łukasz82

New member
Mam pytanie jak połączyć taki zestaw?
- LCD LG 47LG6000+Harman Kardon HK3490+Harman Kardon BD10+Klipsch RF-82+Cyfra +
Chodzi mi o to, żeby było to optymalne połączenie z najlepszą opcją obrazu i dźwięku.
Wiem, że potrzebny będzie jakiś kabel HDMI a do kolumn kable 2x4 podobno najlepsze tylko pytanie jakie? Nie chodzi mi tutaj o kabel głośnikowy w cenie 100zł./mb tylko jakiś porządny powiedzmy tak do 30zł./mb + jakieś HDMI... Co polecacie i jak to wszystko do kupy połączyć?
Pozdrawiam!

łukasz82

New member
I co, nikt nic nie poradzi??? Czytam tak o tych wszystkich połączeniach i ocknąłem się, że HK3490 nie ma HDMI!!! Lipa straszna! :( W takim razie odtwarzacz bluray jest tu bez sensu, bo nie pójdzie mi full hd na TV? Jestem w tym zielony, dlatego pytam... Co do kabli głośnikowych to jestem na etapie... najlepszy z polskiej miedzi beztlenowej. Grubość 2x4, ale co do konkretów to póki co mętlik. Podpowiedzcie czy jest jakieś wyjście, żeby podłączyć bluray-a do HK3490 i uzyskać obraz full hd? Z samego BD do TV to chyba nic nie da...?

łukasz82

New member
Aha...czyli jak połącze BD do TV HDMI to obraz ok na full hd?
Co do BD do ampli to która opcja lepsza? optykiem? Łącząc w ten sposób dostaję optymalną jakość dźwięku? Dekoder Cyfry nam najprostszy z możliwych, który kupiłem u nich za 50zł. jakieś 3 lata temu. Model: PACE DSR 2221. Ogólnie nie jestem z niego zadowolony i planuję go wymienić na coś lepszego, ale to temat na inny wątek.
Dzięki za odzew! Pozdrawiam.

pkomp

New member
wszystko przez hdmi - tylko to zapewni najlepszy obraz i dźwięk
tylko niektóre dekodery tv wymagają połączenia optycznego bonie wysyłają 5.1 po hdmi
kolumny kablem 2x2.5mm - grubszy do niczego nie jest potrzebny chyba że masz 500 wat na kanał

łukasz82

New member
Kolumny mają ciągłej 150W a maxa 600W z tego co pamiętam.