Jak podłączyć Tv LG i kino domowe DK digital

damianeuro

New member
Witam,
jak w temacie mam problem żeby podłączyć kino domowe z Tv.
Kino domowe jest bardzo stare dlatego też nie wiem jak to zrobić, bo nie ma wejścia hdmi.
Kino ma 5 glosnikow + subwoofer wiec chcialbym uzyskac najlepszy dzwiek :)

telewizor :
LG 32LN575S
wyjście jest na pewno na słuchawki czyli JACK
jest euro złącze (AV IN/OUT)
optical digital audio OUT
jest też HDMI ARC (IN) ale w kinie nie ma HDMI.

kino domowe :
DK digital DVD-R379
wejście jest na pewno na czincze (tv/aux)

P.S.
Wyczytałem że najlepiej połączyć tym kablem optycznym, ale w telewizorze się zgadza bo jest wyjście a w kinie domowy też jest wyjście i tu chyba jest problem bo powinno być wejście, tak?
Tak sobie myśle ale nie wiem czy mam racje bo jestem w tym zielony .

Ostatnia edycja:

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Po optyku nie podłączysz, bo w TV i KD masz oba wyjścia. W sumie to nie wiem po co dali w KD wyjście optyczne zamiast wejścia? Możesz zobaczyć po analogu, tylko na zdjęciu TV też widzę wejście (IN) zamiast wyjścia. Poszukaj czy z boku TV nie masz jakiegoś wyjścia analogowego (OUT) i podłącz pod wejście w KD. Tylko wtedy będziesz miał dźwięk 2.0. Ewentualnie jak masz tryb np. Pro Logic, to można uzyskać takie pseudo 5.1.

damianeuro

New member
z boku telewizora mam tylko wejścia HDMI i USB.
A jakby to podłączyć TV na JACKA a do kina analogiem (czincze)?

W TV analogi są tylko IN.
Euro jest AV (IN/OUT).

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Jeżeli masz wyjście słuchawkowe w TV, to możesz tak podłączyć. Tylko nie wiem, czy gdybyś chciał mieć dźwięk na TV to byś nie musiał wyciągać przewodu?

damianeuro

New member
Pewnie będę musiał go wyciągać.
To zanim kupię ten kabel (JACK - analog) to napisz mi jeszcze czy da się jakoś inaczej to podłączyć oprócz tego wyjścia słuchawkowego?
Może pod to euro AV(IN/OUT) się jakoś da?

Bo skoro w kinie musi być wejście IN to tylko analogi są, a w TV tych wyjść OUT jest kilka.