Jak podłączyć TV do ONKYO TX-NR545?

puux

New member
Witam, dzisiaj stałem się szczęśliwym posiadaczem owego sprzętu, muzyka gra świetnie i wszystko jest dobrze oprócz połączenia.
Podłączyłem amplituner do TV przez HDMI, normalnie go wykrywa, puszczam sobie muzykę itd. ale kiedy włączam źródło TV to wyświetla mi się na ekranie "NO INPUT".
Podczas wstępnej konfiguracji też nie wykrywało mi TV.
TV to Samsung 46", posiada on funkcje Anynet+, z konsolą PS3 działa ono prawidłowo.
Natomiast kiedy włączę TV oddzielnie, ustawie w opcjach dźwięk zewnętrzny i włączę amplituner to dźwięku w ogóle nie ma, nie działa on z kolumn.
Pierwszy raz spotykam się z takim połączeniem jak i kinem domowym, więc jestem w tych sprawach zielony, może coś źle podłączam albo nie tak?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam!

puux

New member
W TV włączony.
Nie mam pojęcia, sprzęt mam od kilku godzin, gdzie mogę je włączyć?

Ostatnia edycja:

SternQuest

New member
W TV chyba włączone skoro z PS3 działało, jak to sprawdzić?
Nie mam pojęcia, sprzęt mam od kilku godzin, gdzie mogę je włączyć?

Setup - Hardware - HDMI - HDMI CEC - Włączasz ON. Uruchamiasz wtedy kanał zwrotny ARC. W telewizorze też podpinasz pod gniazdo HDMI z oznaczeniem ARC (jeśli posiada). Powinno zadziałać, przynajmniej tak było w 636 i moim obecnym Onkyo RZ800. Pewnie w Twoim modelu jest podobnie.

puux

New member
Setup - Hardware - HDMI - HDMI CEC - Włączasz ON. Uruchamiasz wtedy kanał zwrotny ARC. W telewizorze też podpinasz pod gniazdo HDMI z oznaczeniem ARC (jeśli posiada). Powinno zadziałać, przynajmniej tak było w 636 i moim obecnym Onkyo RZ800. Pewnie w Twoim modelu jest podobnie.

Włączyłem te HDMI CEC na ON, niestety nie posiadam takiego gniazda z oznaczeniem ARC.
Po włączeniu tej funkcji na amplitunerze zaświeciła się pomarańczowa dioda, piszę nad nią hybrid [..]