jak najtańszy telewizor 32 dla mamuśki :)

wojospi

New member
Witam. Za zadanie mam zakup telewizora dla mamuśki, która do tej pory używała zwykłego telewizora kineskopowego. Niestety nie znam się w ogóle na temacie dlatego postanowiłem się po raz kolejny Was poradzić. Otóż telewizor ma być tani (mam na myśli tutaj kwotę tak do 1000. może tyćkę więcej, ale najlepiej byłby jeszcze uciąć z tej kwoty :). Rozmiar matrycy 32 cale, położenie na szafce. Telewizor będzie służył w 99% do odbierania telewizji ze zwykłej anteny analogowej. pozostały 1% to filmy odtwarzane z komputera (niezbędne zatem będzie wejście PC VGA). Oczywiście nie kieruję się jedynie ceną. Równie ważna jest jakość. Wolę dopłacić minimalnie więcej i być zadowolonym z odtworzone obrazu. Oczywiście moje wymagania nie są wygórowane. Zdaję sobie sprawę że za tak małą kwotę nie uzyska się super efektów. Mam jednak nadzieję, że polecicie mi najlepszy model TV w tej klasie cenowej. W neonecie jest wyprzedaż Funai LCD LH840-M32 za 950 zł. Czy jest to dobra opcja?? Moja babci ma "jakiegoś" Funaia i powiem szczerze, że obraz na tym tv jest daleki od granicy przeciętności. Sam posiadam poleconego przez was Sharpa Aquos LC-32D44E, którego bardzo sobie chwalę. Niestety nie ma go już w sprzedaży,a szkoda bo pewnie bym właśnie go wybrał dla mamuśki. Natknąłem się tutaj na TV Toshiba 32AV833 - może to będzie dobry wybór?

Jak widzicie jestem niezdecydowany, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Dzięki ;)

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale Twój telewizor nie kosztował 999 zł .
Z nowych musiałbyś przekroczyć barierę 1000 zł
Panasonic 32 c 3
Sharp 32LE 210
Samsung 32 D 400

wojospi

New member
Dzieki za odpowiedzi.

skladanialbym sie ku 3 modelom wymienionym nizej, ze wzgledu na cene, ktora jest atrakcyja w porownaniu do tego leda Sharp 32LE210, ktore kiki mi poleciles.

Samsung LE32D400
Panasonic TX-L32C3E
Toshiba 32AV833