Na odbywającej się przed samymi targami konferencji prasowej Dyrektor Hans-Peter Haase przyznał, że jeszcze niedawno firma Grundig przechodziła ciężkie chwile. Jednak dzięki szybkiej i jak się okazało poprawnej restrukturyzacji koncern osiąga w końcu zyski i to wyższe niż zakładane w planach.
Dotychczasowa średnia jakość produktów, brak szerokiej dystrybucji, problemy z serwisem i niezbyt ciekawe produkty same w sobie spowodowały iż marka Grundig pomimo, iż jest znana na naszym rynku, to jednak nie jest ceniona. Jeśli zapewnienia Pana Hass'a o poprawie jakości produktów się sprawdzą być może w przyszłości częściej będziemy mieli okazję słyszeć o tej marce także u nas.
Najciekawsza i najładniejsza hala pod względem wystroju, jak widać nie potrzebne są wysoko budżetowe nakłady aby osiągnąć świetny rezultat.
Znany już nam design telewizorów, w których znacznie poprawiono jakość dźwięku. Prezentacje odbywały się w zamkniętych kabinach, jednak ciężko było ocenić czy jest to jakiś przełomowy produkt.
Niestety ciężko jest stwierdzić jak nowe modele sprawdzą się w domu.
Głównie mogliśmy oglądać obecne ciągle na rynku modele, choć były także nowości np. z systemem 100Hz.
Topowe modele Fine Arts już od ponad roku robią spore wrażenie.
Podobnie jak inne mniejsze firmy, Grundig stosuje matryce różnych producentów.
Audiorama - czyli powrót do korzeni.
4 głośniki w okrągłej zamknięte w okrągłej obudowie potrafiły całkiem przyzwoicie zagrać nawet na tak dużej przestrzeni, oznacza to iż drzemie w nich spory potencjał. W sprzedaży od lutego 2008. 999 Euro za sztukę.
Przenośne telewizory to coraz częściej spotykane na targach produkty.
Koncept radiomagnetofonu pozwalającego na korzystanie z radia internetowego poprzez WLAN