iCroon HDD Player 88C2

arturoczkin

New member
Witam
Proszę o opinie na temat wszystkoodtwarzającego iCroon HDD Player 88C2 MKV RMVB WMV DivX.
Przymierzam się do zakupu odtwarzacza Blu-ray który czytałby jak najwięcej formatów HD. Ten sprzęcik jest zachęcający. Nawet nie drogi na Allegro.
Jeżeli ktoś miał z nim do czynienia to proszę o opinie.
Pozdrawiam
 

billixp

New member
Czy naprawdę nikt nic nie potrafi powiedzieć na temat tego urządzenia ?
Szukam czegoś jak popcorn a110 ale chciałbym aby też potrafił nagrywać i właśnie
iCroon HDD Player 88C2 według opisu producenta taki jest.
Jednak opis opisem ja wolałbym aby ktoś kto miał już styczność z tym urządzeniem wypowiedział się na jego temat.

 

billixp

New member
Tak ale jeśli moja plazma TH-42PV80 ma
Liczba pikseli 786 432 ( 1024 x 768 ) pikseli
to czy ma to jakieś znaczenie ?
Pytam na poważnie bo nie znam się tak bardzo na tym i nie śmiać się.
 

atibor

New member
witam,
mam takie urzadzonko, fajnie wygląda ale... po włożeniu dysku zawiecha, po wyjęciu dysku (myślałem że się grzeje) znowu zawiecha. Po podłączeniu innego dysku przez usb działa. Lipa to napisy które jedną linią wchodzą na film (a nie mają obwódki) i ich nie widać. Nie mogę także podączyć lan'u ale to może moja niewiedza.
Ogólnie fajnie wykonane z paroma szczegółami do dopracowania. Ciekawe czy będzie nowe oprogramowanie (sprzedawca nie był w stanie odpowiedzieć).
 

artursalw

New member
również, posiadam iCroon HDD Player 88C2, lecz nie wiem dlaczego nie odtwarza HD MKV i x264, hyba będzie trzeba reklamować, lub wgrać na nowo softa a i tak go nie ma w necie. Poza tym działa i wszyskie pozostałe formaty śmigają.
Może ktoś pomoże z tym odtwarzaniem HD?
ARTUTRSALW.
 

newbie007

New member
Maxavelli napisał:
MKV (1024x576) - to chyba wszystko wyjasnia...?

Mozesz mi powiedziec co to wyjania kolego?
Bo ja jestem raczej zielony w tych sprawach.