Hk 151 + jbl loft 5.1

joniec11

New member
Pozdrawiam wszystkich.

Ostatnio zadałem pytanie na jednym z postów o zestaw kina domowego (ampli + kolumny) przy gornej granicy 3.5k. Jedyną osobą która odpowiedziała na moje pytanie był BLACKNINJA:eek:k:. Zaproponował on mi zestaw jak w temacie postu ma on się sprawować na 35m2 ( salon z jadalnią otwarty na korytarz i kuchnie), głównie do oglądania filmów 60%, muzyki 25% i gier 5%. Jako że był on jedynym chętnym do pomocy w tamtym wątku postanowilem założyc nowy o tytule jak wyżej.

Obecnie przebywam poza granicami kraju i zbieram opinie i propzycje zestawów KD jako że w okresie świątecznym będę w kraju i chciałbym odsłuchac podane przez was zestawy i wybrać ten który najlepiej wpadnie mi w ucho, niestety na razie nie mam w czym wybierać.

Tak wiec wszystkich życzliwych znających temat prosze o pradę i wasze sugestie.
Nadmieniam też że jestem laikiem:grin: w temacie audio wiec wszelkie uzasadnienie rownież mile widziane.

Dziekuje i z niecierpliwością czekam.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zastaw zaproponowany przez blackninja biorąc pod uwagę budżet jest ok. Oczywiście na taki metraż przydałoby się coś mocniejszego, ale budżet na to nie pozwala. Ewentualnie jak dołożysz trochę kasy to bym kupił mocniejszy amplituner.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jeśli chciałbyś zostać przy Harmanie to chociaż avr161. Czytałem specyfikację avr151 i chyba nie ma autokalibracji. W avr161 już jest i nie ma zacisków sprężynowych na kable głośnikowe. Chyba, że poszedłbyś dalej to avr171 lub avr270. Z innych stajni np. Denon X2000, Onkyo 616/626, Pioneer 923. O ceny pytaj blackninja, zrobi Ci na pewno dobrą ofertę na zestaw.
 

joniec11

New member
Pawel Sz85, dzieki za podpowiedzi. Oczywiscie rozumiem ze te wszystkie amlitunery do wspolpracy z jbl loft 5.1? Nie pozostaje mi nic innego jak poczytac/poszukac czegos wiecej o podanych przez ciebie apli. Dziekuje za sugestie.