piotrek13k
New member
Witam, w grudniu kupiłem kolumny 5.1 koda 702.v3 i sw1000.v2 no i amplituner harman kardon avr-156 z którym mam wielki problem.
Po jakichś kilku dniach z głośników zaczęły się wydobywać jakieś dziwne szumy, nie jest to jakiś cichy dzwięk, który żeby usłyszeć trzeba przyłożyć ucho, wieczorem podczas oglądania z normalnym dzwiękiem (czyli tak aby fajnie sie oglądało a nie obudzić całego domu) bardzo to przeszkadza i nie da sie normalnie oglądać. Amplituner jest połączony z odtwarzaczem xtreamer sidewinder 2 kablem hdmi.
Szumy są takie same w każdym głośniku,dlatego myślę że to wina amplitunera.
Szumy pojawiają się jakieś kilka minut po włączeniu odtwarzacza, ale po jego wyłączeniu dalej są. Jeśli nie włączę odtwarzacza tylko sam amplituner szumy się nie pojawiają.
Próbowałem z innym odtwarzaczem (samsung p-1600), ale efekt ten sam, podłączyłem także innym kablem hdmi i do innego wejścia, ale to także nie pomaga.
Sprzęt kupiłem nowy i mam gwarancję, więc postanowiłem skorzystać.
Wysłałem sprzęt i za 3 tygodnie dostałem go spowrotem ,w gwarancji zapisano, cytuje "Naprawa układu zasilania (filtracja 5V) KA33176".
Po kilku dniach szumy pojawiły się od nowa. Zastanawiam się czy mam znowu dzwonić do serwisu czy może problem tkwi w czymś innym.
Prosze pomóżcie, to moje pierwsze kino, a już mam takie nieprzyjemne przygody.
Po jakichś kilku dniach z głośników zaczęły się wydobywać jakieś dziwne szumy, nie jest to jakiś cichy dzwięk, który żeby usłyszeć trzeba przyłożyć ucho, wieczorem podczas oglądania z normalnym dzwiękiem (czyli tak aby fajnie sie oglądało a nie obudzić całego domu) bardzo to przeszkadza i nie da sie normalnie oglądać. Amplituner jest połączony z odtwarzaczem xtreamer sidewinder 2 kablem hdmi.
Szumy są takie same w każdym głośniku,dlatego myślę że to wina amplitunera.
Szumy pojawiają się jakieś kilka minut po włączeniu odtwarzacza, ale po jego wyłączeniu dalej są. Jeśli nie włączę odtwarzacza tylko sam amplituner szumy się nie pojawiają.
Próbowałem z innym odtwarzaczem (samsung p-1600), ale efekt ten sam, podłączyłem także innym kablem hdmi i do innego wejścia, ale to także nie pomaga.
Sprzęt kupiłem nowy i mam gwarancję, więc postanowiłem skorzystać.
Wysłałem sprzęt i za 3 tygodnie dostałem go spowrotem ,w gwarancji zapisano, cytuje "Naprawa układu zasilania (filtracja 5V) KA33176".
Po kilku dniach szumy pojawiły się od nowa. Zastanawiam się czy mam znowu dzwonić do serwisu czy może problem tkwi w czymś innym.
Prosze pomóżcie, to moje pierwsze kino, a już mam takie nieprzyjemne przygody.