Fronty sub i central ?

T

Tgamer

Guest
Witam chce kupic kolumny i moje pytanie jest takie czy ma sens kupowac fronty central i sub bez tych malych glosnikow glownie by sluchac muzyki ale czasem i ogladania filmow
Ampli Denon 2113
Front Zensor 7
Central z zestawu zensor ?
Jest to moje pierwsze kino wiec jestem zielony w tym temacie

Wysłane z mojego GT-N8000 za pomocą Tapatalk 2
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Jeżeli nie posiadasz żadnego zestawu to jak najbardziej jest sens, ale jeszcze lepszą opcją jest rozszerzenie do 5.1. Wtedy oglądanie filmów to miód dla uszu:), bo po to takie amplitunery zostały stworzone. Zestaw wybrałeś spoko, tylko nie wiem do jakiego metrażu i czego oczekujesz od brzmienia? Jeżeli jednak nie zamierzasz rozszerzać zestawu do 5.1 to już bym wybrał wzmacniacz stereo, do którego też podepniesz subwoofer, a jakość w muzyce sporo lepsza w stosunku do amplitunera.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
T

Tgamer

Guest
Wlasnie mam pokoj ze spadem a tv na przeciwnej stronie pod spadem lozko i nie mam ich gdzie przymocowac postawic a chyba bez sensu jest postawic front maly glosnik tv z centralem maly glosnik front w jednym rzedzie

Wysłane z mojego GT-N8000 za pomocą Tapatalk 2
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
To kup sobie fronty i suba, a do tego wzmacniacz stereo. Jakość muzyki w stereo nieporównywalnie lepsza w porównaniu do ampli KD, a i film obejrzysz praktycznie w tej samej jakości co byś kupił ampli KD. Kupno amplitunera KD ma sens w przypadku jak chcemy mieć typowy zestaw 5.1, 7.1, w innym wypadku mija się z celem. Podłączając wzmacniacz dialogi przejdą na fronty i tyle.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
T

Tgamer

Guest
upu3ade3.jpg
to jest widok pokoju z boku przepraszam za koslawe pidmo ale robilem to na tablecie.

Wysłane z mojego GT-N8000 za pomocą Tapatalk 2
 

moles

New member