Na mój drugi mail dostałem taką odpowiedź:
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z naszym działem.
Informujemy, że na stronie LG jest błąd, który już został zgłoszony do poprawy. Niestety promocja bezpłatnego 3 miesięcznego dostępu do FILMBOX skończyła się 30.11.2013.
W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.
Z poważaniem,
Stanisław Grabowski
LG Electronics Polska.
Czyli LG przyznaje, że to ich błąd. Jednocześnie ma w dupie poszkodowanych klientów.
Dlaczego poszkodowanych? Moja sytuacja była taka:
1) Zakupiłem TV w listopadzie, wiedziałem że z promocji mogę skorzystać do końca lutego 2014, a nie mam za bardzo teraz czasu na oglądanie TV, więc pomyślałem, że sobie uaktywnię to np. po nowym roku
2) Gdyby na stronie LG było, że promocja trwa tylko do końca listopada, to aktywowałbym ją sobie natychmiast po zakupie
Czyli nie mam dostępu do tej aplikacji w wyniku błędnej informacji podanej na oficjalnej stronie LG.
Jak pisałem, aż tak mi na tym filmboxie nie zależy, ale wkurza mnie takie traktowanie mnie jako klienta.
W związku z tym trochę im jeszcze pomarudzę. Mam nadzieję, że ktoś się przyłączy, choć nie wiem, czy to coś da. Oni raczej wszystko zleją i nie będą się przejmować
W dodatku jak się dostaje od nich maila, to nie ma opcji żeby na niego odpowiedzieć i zachować historię korespondencji. Mam wrażenie, że ten drugi koleś, który mi odpowiadał, nie wiedział, że już raz do nich pisałem. Adres, z którego piszą jest niby tylko do wysyłania przez nich wiadomości.
Chyba po następnej takiej odpowiedzi przejdę na kontakt telefoniczny..