Fatalna jakość MAX "PREMIUM" odpowiedź od dostawcy usługi.

Witam posiadam wszystkie dostępne VOD - wszystkie działają bardzo dobrze, obraz jest krystalicznie czysty, załącza się DV i DA.
Natomiast MAX wygląda koszmarnie co widać w linku który załączę poniżej.
Na zgłoszony problem do MAX dostałem informację zwrotną by wyłączyć IPV6 , zmienić DNS na 8.8.8.8 a gdy kroki te nie przyniosły poprawy poinformowali mnie, że mam stary TV ze starym WEBOSEM 4.0
I nic nie mogą zrobić...
Telewizor to LG OLED B855PLA - telewizor kupiłem nowy w 2018 roku i nie spodziewałem się, że po 6 latach będzie takim szrotem, że nie będzie w stanie wyświetlić obrazu by można było rozpoznać postaci na ekranie.
Czy ktoś ma jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu.
MAX nie informuje podczas zawierania umowy, że ich VOD działa tylko na nowych telewizorach.
Absurd.
 

gatar

Active member
Bez reklam
Witaj.

Jesli na tym TV tylko MAX s labo działa to nie telewizor jest szrotem tylko MAX ma "starszą klientelę" w doopie.
U mnie także MAX jest słaby.
Może kup cos w rodzaju Amazon Fire TV Stick 4K ?
 

slawkor

Member
Bez reklam
Wczoraj zrezygnowałem z Netflixa bo już coraz gorsze te treści na siłę tworzą i wbiłem na Max-a. Powiem tak jeśli chodzi o jakość to rzeczywiście coś jest nie tak, bo co jakiś czas obraz wygląda jakby się rozmywał. Wygląda to tak jakby było to nakręcone rybim okiem. Na Netflix-ie tego nie ma.
Mam Samsunga mini leda z 2022 i Nvidia Shield, na obu platformach jest to samo.
Teraz sprawdziłem szybko na PC i jest to samo.
Także ewidentna wina dostawcy. Mam neta 600mb/s po kablu i wifi, także wina netu też nie jest.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Coś jest na rzeczy. Chciałem wczoraj obejrzeć Odwilż i dokładnie jest tak jak napisałeś - co chwilę obraz się rozmywał.
Wyglądało to jak rozdzielczość 480 ze starych czasów divix.
Wyłączyłem bo nie szło tego oglądać.
Dodam, że aplikacja MAX w TV Oled LG, net 1.2 GB.
 
Do góry