Epson TW5900 czy 3200 a może Benq lub Optoma

Articc

New member
Mam prośbę o pomoc w wyborze rzutnika do oglądania głównie filmów, może ciut gier, ale to tak z 5%.

Dość długo na topie był model Epsona TW3200 ale teraz wysokie noty zbiera TW5900 (wg What HI-FI). a może lepiej iść w jakąś optomę lub Benq - budżet to ok 4-4,5 tys zł

Pzdr
 

Orzeł3

Banned
Witaj .
Ja kupiłem niedawno BenQ W 1400 i jestem bardzo zadowolony .
Jest już po kalibracji. Z tego , co mówił kalibrujący Maciej K. nie widział jeszcze tak dobrze ustawionego na fabrycznych trybach obrazu w 2d , w 3d kompletna maniana .
W sumie to w 2d kalibracja polegała na kosmetyce .
Nie miał zbyt dobrego słowa o Optomach . Jeżeli jesteś z Podlasia , zapraszam .
Ale po kalibracji jest już cudnie.
 

Articc

New member
bardziej Ci odpowiada dlp. czy lcd?
Powiem szczerze, ze jestem laikiem w tym temacie. Pokoj ma mozliwosc mocnego zaciemnienia bo byl typowo pod rzutnik pomyslany. Odleglosc rzutnika od sciany to ok 4,5m i taka sama odleglosc kanapy. Moze te informacje cos pomoga. Do ogladania glownie filmy
 

artur83

New member
Może Mits HC7900? Z USA za nieco ponad 4000zł ale półka ta co np. Epson TW9200, ponad 2 razy wyższa niż projektorów które wymieniłeś. Ostatnie dni w tej cenie.
 

artur83

New member
Opinia od gości z AVS, sam nie mam doświadczenia i możliwości żeby te projektory testować. Każdy z tych modeli jest w czymś lepszy czy gorszy, ale to jest podobna klasa. TW9200 i HC7900 oba mają początkową cenę ok. 2500$, 2 pozostałe stoją trochę wyżej. W tej cenie to bym pluł w lustro jakbym nie kupił HC7900.
 

RybakB

New member
hc7900dw na amazonie jest za 850$ więc nawet jak naliczą VAT to wyjdzie troche ponad 3000zł, a nie 4000zł
 

FunkyKoval

New member
Bez reklam
hc7900dw na amazonie jest za 850$ więc nawet jak naliczą VAT to wyjdzie troche ponad 3000zł, a nie 4000zł