Dźwięk z Tv na KD

MI4

New member
Witam
zamiarzam nabyć Tv Panasonica 50s20 i do tego KD Pioneera BCS-FS500
w związku z tym moje pytanie - jestem w tych sprawach laikiem:
1. czy dzwięk z tego tv bedzie można słuchac na tym KD podczas oglądania zwykłej tv kablowej? - wiem że głośniki w tym tv nie są zbyt "efektowmne" dlatego chcę aby dzwięk był odtwarzany przez KD.
2. czy ktoś miał/ma stycznośc z tym Pioneerem i może coś wiecej o nim powiedzieć?

niestety nie mam dużo miejsca na KD i nie wchodza w grę głośniki duże drewniane, ani nie mam możliwości podłaczenia zestwu 5.1 dlatego mój wybór to 2.1.
Może macie jakieś inne propozycje co do zestwu 2.1?

Dzięki za sugestie
MI4
 

killpit

New member
Najlepiej jak możesz to coś takiego
TEAC DR-H300 + Głośniki jakie sam możesz sobie zestawić najlepiej podstawkowe.
Możesz jeszcze zakupić amplituner + dvd lub blu-raya i głośniczki do tego co było by najlepszym rozwiązaniem kwestia jakie masz duże pomieszczenie i jaki budżet do tego przygotowany?
 

MI4

New member
pomieszczenie ok. 25 m2
kasa - chciałem max 2000 na KD - przy czym nie może ono zajmowac dużo miejsca (chodzi o głośniki)

a co do mojego pytania 1 - bedzie można przez tego piona dziwięk puszczać?
 

czarga

New member
Nie znam tego kina, ale chyba wszystkie, albo zdecydowana większość zestawów zintegrowanych ma wyjście HDMI (a nie wejście) do przesyłania obrazu i dźwięku do TV. Telewizor ma tylko wejścia HDMI (a nie wyjścia).
Według mnie musi być kino połączone z TV kablem optycznym (połączenie cyfrowe) albo 2xRCA (połączenie analogowe).
 

MI4

New member
Nie znam tego kina, ale chyba wszystkie, albo zdecydowana większość zestawów zintegrowanych ma wyjście HDMI (a nie wejście) do przesyłania obrazu i dźwięku do TV. Telewizor ma tylko wejścia HDMI (a nie wyjścia).
Według mnie musi być kino połączone z TV kablem optycznym (połączenie cyfrowe) albo 2xRCA (połączenie analogowe).

Dzięki. już zaczynam wszystko łapać:oops::idea:
 

slawkor

Member
Bez reklam