dysk zewnętrzny

vargate

New member
Witam,
Może któryś z kolegów miał podobną przypadłość.
Posiadam TV Samsung UE40C6500, dokupiłem do niego dysk zewnętrzny HXMU064DA.
Po podłączeniu za pierwszym razem wszystko było ok, telewizor czytał zawartość dysku.
Po wypięciu go z portu usb i podłączeniu ponownym dysku już nie wykrył.
Nośnik pamięci działa normalnie, dioda led świeci się na zielono - a tv twierdzi że żadne urządzenie zew. nie jest podłączone.
Czy wiecie w czym może leżeć przyczyna?

Dziękuję,

Vargate

cezary69

New member
Bez reklam
A działa normalnie jak podłączasz pod komputer? Sformatuj go jeszcze raz może mbr padł i tv nie widzi dysku.

vargate

New member
tak, pod kompem działa normalnie

czy jak przerzucę pliki autostrartu na kompa a później z powrotem na dysk po formacie będzie on nadal funkcjonalny?

jestem laikiem, więc wybaczcie za głupie pytania

andrew k

New member
Po wypięciu go z portu usb i podłączeniu ponownym dysku już nie wykrył.
jeżeli zrobiłeś to na włączonym TV, to mogło niestety paść zasilanie portów USB w odbiorniku :( W urządzeniach typu TV, HDPlayer itp nie powinno się operować urządzeniami USB na włączonym zasilaniu.
czy jak przerzucę pliki autostrartu na kompa a później z powrotem na dysk po formacie będzie on nadal funkcjonalny?
o jakie pliki Ci chodzi? Nie są potrzebne żadne tego typu pliki, dysk ma zawartość (filmy,mjuza) i tyle. Zależy też jaki system plików działa na Twoim TV i czy można na tym dysku zagłębiać się w foldery.

Ostatnia edycja:

vargate

New member
gdyby padło zasilanie portów usb to pen drive'a również by nie czytał - a w tym wypadku wszystko działa aż miło

zrobiłem format, podzieliłem również dysk na partycje w tym jedną dość małą 32GB w systemie fat32 i dysk raz działa, raz nie z przewagą tego drugiego

nie wiem czy nie będę reklamował tego dysku - bardzo dziwna sytuacja :evil:

andrew k

New member
vargate napisał: