Dobry wybór?

Neverlast

New member
Odłożyłem troszkę pieniędzy i mam zamiar zrobić "kino" domowe.
Jestem zielony w tych sprawach więc zwracam się z prośbą o pomoc w wybranianiu sprzętu. Proszę o ocenę wyboru i ewentualne propozycje zmian. (oczywiście cena powinna być podobna)

Oto co ja bym wybrał:

-Projektor:

EPSON EMP-TW700:

-Zestaw kina domowego:

SONY HTP-BD8350B:

*Odtwarzacz Blu-ray: BDP-S350

*
Amplituner: STR-DG820

*
Głośniki: SS-FCR6000

-Pilot:

Logiteh Harmony 1000

a4tech

New member
Co do projektora w 'Kinie domowym"...

Weź pod uwagę, że one dość głośno szumią (chłodząc "lampę").
A to w niezbyt dużym pomieszczeniu może okazać się bardzo uciążliwe...:???:

Pozdro.

mat74

Well-known member
Bez reklam
projektor jest najrozsadniejszym rozwiazaniem jezeli chcesz naprawde miec kino w domu - dodajac do tego fakt ze bedziesz korzystal z BD to nie widze alternatywy..... chyba ze kupisz TV min 60 " bo inny bedzie tylko telewizorem i o "kinowych wrazeniach" to nie ma nawet co wspominac.....
no chyba ze masz pokoj 10m2 i "gierkowska" mebloscianke na calej scianie...wtedy faktycznie bedzie uciazliwy......
nie chce ci czegos na sile sugerowac ale przed zakupem wejdz do jakiegos salonu i porownaj obraz z proja LCD i DLP w cenie jaka jestes w stanie "przelknac" - DLP w tym przedziale cenowym napewno maja lepsza czern a powiem ci z praktyki ze w pomieszczeniach nie przygotowanych do projekcji jest to bardzo wazne

Neverlast

New member
Dziękuje za odpowiedzi.

Interesuje mnie tylko projektor.

Pokój który chce przeznaczyć na "kino" ma powierzchnie ok.20m2

mat74

Well-known member
Bez reklam
spoko- wstawiaj proja!!!! ekran 90" i bedzie pysznie!!!!
ogladales jakies "w akcji" ?! calkowicie wyeliminowales DLP?
mi usilnie sugerowno LCD ale wzielem DLP i jestem naprawde zadowolony!

Neverlast

New member
Wybrałem ten projektor, ponieważ wszędzie go chwalą i mówią że za tą kasę lepszego nie ma.

A co sądzicie o reszcie sprzętu?

mat74

Well-known member
Bez reklam