Dzień dobry,
1. Za pomocą eARC mam połączony amplituner z tv, a do amplitunera pozostałe źródła. Na każdym ze źródeł (xbox, dekoder etc) na ekranie tv pojawia się menu amplitunera. Niestety gdy korzystam ze źródła tv (a więc np. Netflix, HBO, czy nawet przeglądarka internetowa) nie ma możliwości wywołania menu amplintunera. Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
2. W momencie korzystania z źródła TV - w tym wypadku Netflix sygnały wejścia to dla audio Dolby Atmos, dla video nie jest pokazany, ale powinien być 4k (mam wykupiony premium pakiet, wszystko powinno śmigać). Sygnały wyjścia to Dolby Atmos, natomiast video 1080p50 - czy oznacza to, że na ekranie tv widzę tylko HD a nie 4k? Jaki może być tego powód. Dodam, że gdy w xbox włączę film 4k na bluray, to sygnał wychodzący jest Dolby Atmos oraz 4k60.
A może mam źle podpięty ampl oraz tv?
1. Za pomocą eARC mam połączony amplituner z tv, a do amplitunera pozostałe źródła. Na każdym ze źródeł (xbox, dekoder etc) na ekranie tv pojawia się menu amplitunera. Niestety gdy korzystam ze źródła tv (a więc np. Netflix, HBO, czy nawet przeglądarka internetowa) nie ma możliwości wywołania menu amplintunera. Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
2. W momencie korzystania z źródła TV - w tym wypadku Netflix sygnały wejścia to dla audio Dolby Atmos, dla video nie jest pokazany, ale powinien być 4k (mam wykupiony premium pakiet, wszystko powinno śmigać). Sygnały wyjścia to Dolby Atmos, natomiast video 1080p50 - czy oznacza to, że na ekranie tv widzę tylko HD a nie 4k? Jaki może być tego powód. Dodam, że gdy w xbox włączę film 4k na bluray, to sygnał wychodzący jest Dolby Atmos oraz 4k60.
A może mam źle podpięty ampl oraz tv?