Witam.
Sytuacja wyglada następująco...
Na początku też myślałem,że moze to kwestia tego,że plazma jest nowa itp...jednakże żadne zostawianie jej nie pomagało. wieczorem dzwięki były wręcz tragicznie słyszalne (przy "cichym" ogladaniu TV). Zdzwoniłem do serwisu...Pracownik serwisu poinformował mnie, że jestem już 5 osobą z kolei która zgłasza ten problem. On sam zakupił tą plazmę i także twierdzi,że jest to uciążliwe. Ponieważ było to przed weekendem, powiedział że w poniedziałek wysyłają jeden egzemplaż do producenta z prośbą o wykonanie ekspertyzy i oficjalne stanowisko producenta w tej sprawie, bo nie wiedzą co mają mówić klientom.Oświadczenie powinno być po około tygodniu. Ja swoją plazmę (do której żadnych uwag poza tą jedną nie miałem)oddałem do sklepu - nie chciałem ryzykować tego,że powiedzą że "tak musi być"...i chyba dobrze zrobiłem.
Zadzwoniłem do nich ponownie, żeby zapytać z ciekawości jak sprawa wygląda, zebym mógł się z Wami podzielić...Oficjalne stanowisko producenta było mniej więcej takie:"Przeprowadzono testy w niezależnym laboratorium w wynku których orzeczono, że ta cecha (ten przykry dzwięk)odpowiada polskim standardom"...Inaczej mówiąc - nie naprawiają tego...
Być może nie dotyczy to wszystkich egzemplaży, jednakże serwis twierdzi,że z tym problemem zgłasza się bardzo dużo osób.
Oczywiście tego typu odczucia, jak uciążliwy dzwięk są odczuciami czysto subiektywnymi i każdy może to inaczej widzieć. Ja osobiście uważam, że dobrze zrobiłem oddając plazmę do sklepu.
Mam nadzieję, że w jakiś sposób pomogłem czytelnikom forum. Warto sprawdzić tę plazmę w sklepie - ja nie miałem takiej możliwości - przyjechała w pudle z magazynu jako ostatni egzemplaż
Pozdrawiam serdzecznie.