Czy warto?

hexend

New member
Witam Wszystkich, piszę do Was z prośbą o opinię. Nie mam doświadczenia w tej branży i potrzebuję porady. W 2004 czy 2005 roku kupiłem amp. Yamaha rx-v550 i służy mi do dziś, ogólnie na sprzęt nie mogę złego słowa powiedzieć. Miesiąc temu kupiłem nowe kolumny Canton chrono 509.2 dc i widzę że moja yamaha nie daje rady...tzn... góra i średni ok ale dół nie za bardzo. Gdy kupowałem yamahe która kosztowała nie całe 2k zł, zapłaciłem i skierowałem się do wyjścia i nagle zagrała muzyka....jak usłyszałem tą jakość, dynamikę i brzmienie to wróciłem się z powrotem żeby zobaczyć co to za sprzęt... okazało się że to było Onkyo, modelu nie pamiętam ale kosztowało to na tamte czasy 6300zł i tak do dziś zostało mi to Onkyo w głowie. Mój problem jest taki, że nie mam możliwości odsłuchu, a nastawiłem się już na Onkyo tx-nr 809 i moje pytanie do Was brzmi... czy warto? bo gdy zobaczyłem tą wartość to od razu straciłem wiare w ten sprzęt i zastanawiam się czy moja Yamaha nie zagra lepiej: Sinusleistung 5-Kanal 8 Ohm 30,0 W :-( Pozdrawiam

bagiennik

New member
Bez reklam
Onkyo 809 to dobry amplituner, ale ciagle jednak kino więc w muzyce szału nie będzie.

Chcesz żeby GRAŁO a także do filmów się nadawało to kup np.

Marantz NR1602 + Marantz PM7004

grynek77

New member
Bagiennik czy myslisz ze wspomniany przez Ciebie zestaw lepiej zagra niz np Marantz SR7005 z Ikonami 6 mkII ??
20% filmow, 80% muzyki ;)
w kinie pewnie przegra ale ze stereo.... ???

Ostatnio edytowane przez moderatora:

bagiennik

New member
Bez reklam
Chyba odwrotnie ;)

Mój ma lepsze "Stereo" bo zawiera wzmacniacz stereo.

Twój będzie lepszy w "kinie" bo to kontretny amplituner do kina a one jednak w stereo nie powalają.

Co do kolumn można uznać że to zbliżona klasa ;)

grynek77

New member
no wlasnie o to mi chodzilo... ze zestaw wzmak + ampli zagra lepiej w stereo niz sam ampli....