czy warto kupować soundbar?

siemensik

New member
Pół nocy czytałem forum i wstępnie wybrałem HK BDS 800. Nie znam się na ampli, przedwzmacniaczach, doborze głośników, itp. nie uważa się za audiofila :)
Pomyślałem że taki gotowy zestaw może byłby optymalny?

Czy ktoś z Was może to potwierdzić albo zaproponowac alternatywę?

Naprawdę będę wdzięczny za info

---

Witam,

zmieniłem tv na Philipsa PFL7605 i teraz chce kupic kino domowe. Moją uwagę zwrócił soundbar philipsa hts 9140 - kosztuje ok 3,5 tys. i nie zabiera za dużo miesjca co jest dla mnie dość istotne.

salon jest wprawdzie spory - polaczony z kuchnia to prawie 35 m2 ale ma dość nieregularny kształt - taka litera L tam gdzie jest kuchnia

w większości oglądam filmy i czasami słucham muzyki - 70% filmy - 30% muzyka

nie jestem audiofilem ale słyszę różnicę dzwięku dla super sprzętu i tego co mam teraz (zestaw samsunga sprzed 6 lat... )

ponieważ słyszałem, że sprzęt tej samej marki dobrze się zgrywa (?) dlatego myślałem o takim połaczeniu, z drugiej strony większość komentarzy wskazuje dobry subwoofer jako najważniejszy przy kinie domowym przy generowaniu efektów... i dlatego tez nie wiem co dalej z tym tematem zrobić...

Liczę na Waszą pomoc - budżet to okolice 3,5 - 4,5 tys. pln

pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

pkomp

New member
za ta kase masz naprawde dobre kino domowe a nie smiecia aspirującego do miana zabawki....nie ma szans by jakikolwiek soundbar nawet z bateria DSP od analog devices zrobił ci dobre 5.1.....pobije go pod tym wgledem nawet plastik za tysiaka
 

pro_fill

New member
Bez reklam
pkomp zajmij się z łaski swojej nowymi postami, bo nie ma w nich jeszcze twojej odpowiedzi typu "nie masz instrukcji" lub "wszystko jest na forum - użyj wyszukiwarki", a nie wypowiadasz się na temat czegoś, czego nie miałeś okazji słyszeć - w końcu tego typu rady to jakieś 30% twoich postów.