Czy istnieje takie cudo?

kuban99

New member
Witam!

Mam zamiar zakupic projektor i w zwiazku z tym potrzebuje urzadzenia ktore bedzie mialo nastepujace funkcje:

- tuner zwyklej TV (analogowej)
- tuner tej nowej TV cyfrowej, ktora ma byc wprowadzona wkrotce
- tuner TV cyfrowej ale do kablowki
- wejscie na karte do programow kodowanych ( mam canal+ w kablowce ze spoldzielni )
- dla sygnalow cyfrowych odbior w rozdzielczosci full HD
- nagrywanie programow na twardym dysku
- mozliwosc podlaczenia komputera ( mam starego laptopa wiec wyjsca sa tylko dwa: S-Video i 'zwykle do monitora')

Troche tych wymagan wymienilem i wiem ze dla osob choc troche znajacych temat moze to byc smieszne ale ja jestem laikiem wiec z gory prosze o wyrozumialosc.
Jezeli jednak takie cudowne urzadzenie nie istnieje to moze ktos z Was bedzie tak mily i zaproponuje jakies rozwiazanie mojego problemu.

Z gory dziekuje i pozdrawiam!

tomud

New member
No raczej bedzie trudno, mozna popatrzec na rozpudowane tunery TV-SAT.

Tlko tam w standardzie sa glowice DVB-S, do niektorych mozna dodac jeszcze dodatkowe ale nie wiem czy do jakiegos dodasz DVB-C (kablowka cyfrowa) i DVB-T (siewcza cyfrowa). Z analogiem to juz calkiem.

Tutaj wchodzil by w gre telewizor posiadajacy DVB-T i DVB-C i takie sprzety istnieja. Masz praktycznie tunery, ale nie masz nagrywania itd.

Z miejscami na moduly dostepu nie ma problemu w obu przypadkach, pytanie tylko czy twoja kablowka oferuje taka usluge i mozna wziasc modul CI + Karta czy musisz wziasc od nich tuner.

Po co chcesz podlaczac do tego komputer to nie mam pojecia ;)

Ale reasumujac najbardziej do twoich potrzeb pasuje telewizor ;)

+ Telewizja Analogowa
+ Telewizja Cyfrowa Kablowa DVB-C
+ Telewizja Cyfrowa "siewcza" DVB-T
+ Mozliwosc podlaczenia komputera
+ Gniazdo na moduly dostepowe dla telewizji kodowanej

- Brak nagrywania

kuban99

New member
dzieki Tomud,