czas pracy jak sprawdzić

§Pablo

New member
a czy prawdziwy jest ten ostatni post czyli

"Czy u Was tez po wpisaniu kodu nha menu serwisowe wyskakuje komunikat o utracie gwarancji w momencie wejscia w menu??"
 

phil7008

New member
Bez reklam
tak ,ale ludzie pisali ze to nie jest nigdzie rejestrowane ,nie chcesz stracic grarancji to po prostu nic tam nie przestawiaj
 

Bolaudio

New member
Witam,
czy aby napewno ten czas który się tam wyświetla jest prawidłowy ? mi po 10 miesiącach użytkowania pokazuje już przeszło 2000 godzin co daje ok 3 miesiące oglądania non stop. Przy założeniu że ja go mam 10 miesięcy średnio wychodzi 8 h oglądania dziennie, podczas gdy faktycznie jest to nie więcej niż 3h
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,
czy aby napewno ten czas który się tam wyświetla jest prawidłowy ? mi po 10 miesiącach użytkowania pokazuje już przeszło 2000 godzin co daje ok 3 miesiące oglądania non stop. Przy założeniu że ja go mam 10 miesięcy średnio wychodzi 8 h oglądania dziennie, podczas gdy faktycznie jest to nie więcej niż 3h

Witam uprzejmie,

Kupowałeś w sklepie stacjonarnym? Jeżeli tak , to telewizor "grał " sobie w sklepie . Jeżeli przez sklep internetowy to istnieje możliwość , że
może przeczytałeś omyłkowo ilość załączeń telewizora? Bo mogłeś przeczytać ilość załączeń w opcji : Operation hours display . Jest jeszcze opcja : Operations hours , i z niej wynika ilość godzin przepracowanych przez telewizor .
Zakładam , że jeżeli kupowałeś w sklepie internetowym , to sprawdzałeś stan opakowania telewizora ,
czy nie było otwierane.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

Bolaudio

New member
Witam,
Telewizor kupiłem w sklepie internetowym co prawda, ale godziny pracy sprawdzałem w menu Operation hours, tej drugiej opcji nawet u siebie w menu nie widziałem z ciekawości poszukam,
pozdrawiam
 

Jarek.N.

Member
Witam,
czy aby napewno ten czas który się tam wyświetla jest prawidłowy ? mi po 10 miesiącach użytkowania pokazuje już przeszło 2000 godzin co daje ok 3 miesiące oglądania non stop. Przy założeniu że ja go mam 10 miesięcy średnio wychodzi 8 h oglądania dziennie, podczas gdy faktycznie jest to nie więcej niż 3h

W trybie standby też nabija godziny. Była tu o tym mowa
http://www.hdtv.com.pl/forum/philips/102477-telewizor-powystawowy.html
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Ja wyłączam swojego Philipsa jego wyłącznikiem , znajdującym się na spodzie telewizora .
Wierzę więc , że wskazania Operations hours , czy Operations hours display w menu serwisowym
są wiarygodne . ( tolerancja chyba jest w przedziale +/- 0.5 godziny )
Na temat , czy telewizor "dolicza" sobie godziny i jak to robi , gdy jest w stanie czuwania nie
wypowiadam się , gdyż nie używam tego trybu.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

accu

New member
Bez reklam
bo sie wiesza? :D:D

Witam uprzejmie,

Wprowadziłeś mnie w bardzo dobry nastrój.
Mój telewizor firmy Philips 32PFL9705H/12 jest modelem z 2010 r. , kiedy firma Philips nie współpracowała
jeszcze z firmą chińską TP-Vision .
Życzę wszystkim użytkownikom telewizorów Philips , aby ich telewizory pracowały bezawaryjnie , tak
jak mój "filipek".

"Wieszają" się modele z lat 2012 i 2013 , jeżeli użytkownicy za dużo od nich wymagają , lub wersja
oprogramowania jest niedopracowana.
Ja sprzęt elektroniczny wyłączam wyłącznikiem , oprócz routera , który pracuje non-stop i Blu-ray , który jest w trybie czuwania , bo nie ma wyłącznika.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

phil7008

New member
Bez reklam
ciesze sie ze udalo mi sie Ciebie rozweselic;) ,pisze tak z wlasnej autopsji ,czy to za duzo jak na phila zeby uruchamial sie szybciej ? ,mojego to przerasta i nie daje sie uruchomic na szybkim starcie

Pozdrawiam
Miłego dnia
 
Do góry