Czarny "przecinek" na ekranie Philips 55PUS6561/12

Kb84

New member
Witam. Jakiś czas temu na ekranie swojego tv zauważyłem czarny(e) punkciki przypominające przecinek. Pomyślałem, że może to wypalone pixele. Skontaktowałem się z serwisem Philipsa któremu zgodnie z instrukcjami zgłoszenia awarii wysłałem zdjęcia. Technik serwisu stwierdził, że to owad czyli uszkodzenie mechaniczne i nic z tym nie zrobią. Mam dwie uwagi w tej sprawie. Pierwsza. Na jakiej podstawie z całą pewnością technik stwierdził, że to owad (zdjęcia były wysokiej rozdzielczości ale to zawsze tylko zdjęcia). Druga. Dlaczego uznane zostało to jako uszkodzenie mechaniczne? Moim zdaniem telewizor powinien być zabezpieczony przed taką ewentualnością. W końcu owad w domu to chyba nie fenomen. Proszę pomoc bądź w tej sprawie, czy mogę się odwołać od decyzji technika (która podobno jest ostateczna - słowa pani z infolinii), czy może zgłosić się do UOKiKu i z ich pomocą coś zadziałać. Poniżej linki do zdjęć:
zapodaj.net/3a50e52b91ea2.jpg.html
zapodaj.net/d35acc9acd7d8.jpg.html
zapodaj.net/5a1356dba04ec.jpg.html
 

Kb84

New member
Tak na gwarancji. Telewizor nie ma nawet roku. Ale tak jak pisałem w poście, serwis uznał jako uszkodzenie mechaniczne i nic z tym nie zrobią
 

bogdan_kr

Member
Bez reklam
Moim skromnym zdaniem to nie jest uszkodzenie mechaniczne a ukryta wada konstrukcyjna.
Przed laty całe generacje telewizorów plazmowych miały przed panelami jeszcze dodatkową szybę, z jakiegoś tworzywa, i nie przypominam sobie aby ktokolwiek zgłaszał problemy z robaczkami w tv...
 

Kb84

New member
Zadzwoniłem na infolinie Philipsa i tam zostałem poinformowany co mam zrobić żeby zgłosić problem do rozpatrzenia. Mail, odesłałem maila ze zrobionymi zdjęciami no i czekasz na kontakt. Kontaktu oczywiście brak z ich strony. Gdzie zgodnie z ich instrukcją powinni się odezwać do mnie wciągu max 2 dni roboczych. Po tygodniu czekania i braku reakcji z ich strony ponownie zadzwoniłem pod infolinie philipsa i z łaską stwierdzili, że to owad i tym samym równa się (według ich techników) jako uszkodzenie mechaniczne czyli w ramach gwarancji nic nie zamierzają zrobić. Własnie tak to przebiegło
 

janunio

New member
Bez reklam
Temat "owad w matrycy" to totalna lipa. Nie ma takiej możliwości by jakiś owad dostał się w przestrzeń zespolonej matrycy LG Display 120 Hz.
Oskarżanie LG o lokowanie tych samych i wadliwych matryc w TV SONY, LG czy Phililps to niewypał.

Ponieważ LG Display zamontował takich matryc sto razy więcej w produktach LG TV i nikt nie zgłasza owadów taki opis należy ocenić jako żart. Naliczyłem dwa źródła z podrobionymi fotami i ze dwieście wpisów na niby ...

Korzystaj z normalnej drogi reklamacyjnej.

Pamiętaj, że do dziś seria 6561 to HIT sprzedażowy i w ofercie 2016/2017/2018 nic w podobnej cenie nie znajdziesz. Np. HDR 450 NIT/120 Hz natywnie.
To dobry IPS. Ale IPS. Co kto lubi ...

Napisz ile ten ROBAL ma pixeli ?
 

FoX88

New member
Temat "owad w matrycy" to totalna lipa. Nie ma takiej możliwości by jakiś owad dostał się w przestrzeń zespolonej matrycy LG Display 120 Hz.
Oskarżanie LG o lokowanie tych samych i wadliwych matryc w TV SONY, LG czy Phililps to niewypał.

Ponieważ LG Display zamontował takich matryc sto razy więcej w produktach LG TV i nikt nie zgłasza owadów taki opis należy ocenić jako żart. Naliczyłem dwa źródła z podrobionymi fotami i ze dwieście wpisów na niby ...

Korzystaj z normalnej drogi reklamacyjnej.

Pamiętaj, że do dziś seria 6561 to HIT sprzedażowy i w ofercie 2016/2017/2018 nic w podobnej cenie nie znajdziesz. Np. HDR 450 NIT/120 Hz natywnie.
To dobry IPS. Ale IPS. Co kto lubi ...

Napisz ile ten ROBAL ma pixeli ?

Nic nie rozumiem z tego wpisu.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Miałem to samo w 7101 i dokładnie 2 lata temu mi w ramach gwarancji usunięto. Tyle, że taki przyszedł od razu od sprzedawcy i usterkę zgłosiłem w tydzień po zakupie.
 

Kb84

New member
Zadzwonię jeszcze raz na infolinie. Jeśli będzie taka sama odpowiedź to wizyta w sklepie i zobaczymy co będzie dalej.
 
Do góry