Co wybrać jako źródło odtwarzania filmów Hd i nie tylko??

qbaa2

New member
Witam !
Jestem zupełnie zielony w tym temacie. Kupiłem plazmę panasonic tpx-42g10. Oraz amplituner yamaha rx-v465. A teraz zatanawiam się co wybrać jako źródło. Istotnym jest dla mnie by mieć dostęp do internetu stąd myślałem o tym by skonfigurować komputer który odtwarza filmy w jakości Hd. Myślałem też o konsoli ps3( hd odtwarza napęd blue ray jest twardy dysk do muzyki również oraz dostęp do internetu) nie znam się zupełnie na tym wiem że istnieje coś takiego jak centrum multimedialne ale nie do końca wiem jak to działa. Na ten cel chce przeznaczyć jakieś 1200 zł powiedzcie co jest najlepszym wyjściem i ewentualnie jakieś konkretne typy bardzo ułatwiły by mi sprawę.
 

freshq

New member
Minusem ps3 jest zuzycie pradu. są takie urządzenia jak popcorn hour itp, ale one i tak nie dadzą tego co komputer. Jestem zwolennikiem podłaczenia komputera jako centrum multimedialne. Takiej funkcjonalności chyba nic nie zastapi. Jak masz mniejsze wymagania, to poczytaj trochę o urządzeniach typu popcorn, może one wystarczą.
 

freshq

New member
Ja polecam wybrać się na giełdę komputerową i poprosić jakiegoś sprzedawcę o złożenie kompa. Tylko wcześniej zapoznać się z cenami, albo mieć kogoś przy kompie, żeby sprawdził opłacalność.
 

grzeseik

New member
komputer za 1200 i to nowy? to nie bedzie dobre rozwiazanie - brzydkie i glosne, potrzeba klawiatury i myszy. nie wiem jak jest z konsolami ale zuzycie pradu to nie sadze ze maja wieksze niz pc.
duzo zalezy co masz na mysli wymianiajac internet jako waznej funkcjonalnosci. mediatanki maja dostep do youtuba, picassa (zreszta to juz sam g10 chyba potrafi) i tego typu serwisow. torenty czy radio internetowe tez obsluguja, ale przegladarki jako takiej nie ma.

EDT: chyba ze tani laptop z hdmi?
 
Ostatnia edycja:

grzeseik

New member