Co kupić, HDMI czy component ?

marek_n

New member
Witam

Czy ktoś może mi powiedzieć na czym polega różnica pomiędzy telewizorami Samsung model LE32R31
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=72412690
a Samsung model LE32R51
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=72412593

???

Nie znam się dobrze, ale wydają się prawie identyczne….

Chcę kupić TV i DVD i czytam, że w zasadzie należy już kupić z HDMI, to prawda?
Czy może nie ma się co spieszyć i na razie kupić z wejściem component, czekając, aż pojawią się DVD HD?

Czy różnica między component a HDMI jest duża?

Przeznaczenie – kablówka 50%, dvd/divx 50 %, jeszcze też od czasu do czasu będę podłączał PC

Wiem, że to mogą być dla Was śmieszne pytania, ale proszę o pomoc, nie chcę wydać kilu tysięcy na coś, co juto może być już stare. Bo może zamiast na siłę kupować TV i DVD z HDMI to mógłbym kupić sobie coś linnego.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, Marek

dvd-r

New member
Re: Doradzcie co kupic do 2000-2400 zl z dobrymi parametrami

nie znam sie może
ale zapewne różnią się matrycą, czasem reakcji.

zmieniałem ostatnio 27T51 na 26R51 - różnica jest we wszystkim
nie wiem co za licho siedzi jeszcze w 26M51??

Artur

pepino

New member
Można już kupić urządzenie do odbioru DVB-S2 (komentarz)

Cześć,
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że hdmi/dvi zaoferuje lepszą jakość, bo przy takim połączeniu nie ma konwersji d/a-a/d.
Jest jednak kilka ale:
- jest to prawdziwe chyba tylko w przypadku matryc 1920x1080 i 1280x720 - urządzenia hd wysyłają sygnał 720p lub 1080i (na razie) w formacie 16:9 każda linia miałaby odpowiednio 1280 i 1920 pixeli
- ile w chwili obecnej mamy na rynku urządzeń o takiej natywnej rozdzielczości matrycy, a jednocześnie zdolnych przyjąć taki sygnał, czyli zaadresować matrycę pixel po pixelu bez dodatkowej obróbki sygnału?